/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
250 kr i gebyr for 2 dage over tid?
Fra : Loggi
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 07-11-14 14:35

Jeg fik min løn 2 dage for sent. Fandenpiksutmig om jeg ikke skal betale 250 kr i gebyr. Hvad fanden er det for en afstumpet, arrogant, umenneskelig skrankepave opførsel. Selv de grusommeste lånehajer tager ikke så mange penge for 2 dages forsinkelse.

Skal det være på den måde skal jeg satme nok få mine fucking penge igen. Jeg laver noget mere sort arbejde som straf.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-11-14 14:37

Hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-11-14 14:53

Skal du betale 250,- for at få din løn for sent???

Så forstår jeg godt,du er harmdirrende. Men jeg gætter på at jeg gætter forkert.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-11-14 16:08

Jeg håber, du har fået luft

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-11-14 17:19

sagsøg din lønudbetaler! Gør det gennem din fagforening!
MV2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-11-14 18:18

Loggi, du har haft for travlt med at skyde de sidste rygere.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-11-14 20:32

Nu er Loggi`s "spørgsmål",som sædvanlig ren tågesnak. Som jeg forstår det,drejer det sig nok om at lønnen har været 2 dage forsinket,så han skal betale 250,- i gebyr,et sted på hans betalingsservice. Ellers ser jeg ingen mening i hans udgydelser.

Så kan jeg kun sige,hvis det hele står og falder,med to dage,ville jeg prøve at ændre min økonomiske situation. Det hjælper jo ikke at forudlempe Kandu,Bonderøv. Måske du skulle lempe dine ryger-observationer,og ta`vare på dige egne problemer. Så skal vi andre nok selv stoppe piben.

Efter dit piveri at dømme,er "løn" måske i stedet kontanthjælp.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-11-14 20:44

Gebyr for hvad?
Til hvem??
Det kan da ikke være til din lønkonto???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-14 23:07

Hellere 10 rygere, fremfor 1 skattesnyder......

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-14 13:52

Citat
Jeg fik min løn 2 dage for sent. Fandenpiksutmig om jeg ikke skal betale 250 kr i gebyr. Hvad fanden er det for en afstumpet, arrogant, umenneskelig skrankepave opførsel

Citat
drejer det sig nok om at lønnen har været 2 dage forsinket,så han skal betale 250,- i gebyr,et sted på hans betalingsservice.

Har været udsat for samme, dog var der penge på min konto - samt de afmeldte alle mine PBS betalinger.

De kunne ikke se at de havde lavet en fejl...

Godkendelse af svar
Fra : Loggi

Dato : 15-01-15 05:10

Ouch.. Igen gik jeg i selvsving. Jeg snyder ikke i skat. Jeg er ræve rød og organiseret.