/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
File HTTP browser
Fra : xodeus
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 16-06-03 16:26

Hej. jeg leder efter en HTTP file browser. Ikke en hjemmeside browser men et værktøj der fx ved at skrive http://www.frip.dk viser filerne i det pågældende bibliotek.

tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 16:57

Lyder interresant - jeg er med på en lytter.
Emesen.

Kommentar
Fra : maximino_626

Dato : 16-06-03 17:22

Du kan prøve med det program der hedder FlashGet (http://www.amazesoft.com/download.htm). Det er et egentlig en download manager, men det har også en funktion "Site Explorer" (tast F7 fra FlashGet programmet) som kan lidt i stil med det du efterlyser, dog med den undtagelse at den kun kan følge de links der måtte være.

At browse som i stifinderen er normalt ikke muligt da "Directory browsing" er almindeligt vis slået fra.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 16-06-03 17:32

Vil det så sige at det afhænger af serveren om man kan browse eller ej??

Kommentar
Fra : maximino_626

Dato : 16-06-03 17:51

Nej egentlig ikke, som jeg har forstået den virker, så søger den det hele igennem efter links på siden og prøver så at vise det som en mappe struktur.

Det er lidt svært at forklarer, men prøv at hente programmet og se om det kan bruges.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 16-06-03 17:53

Jeg prøver.

Kommentar
Fra : yakete

Dato : 07-07-03 12:03

GetItRight kan også.

/Yakete

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-07-03 11:19

Hmm! det vil sige at det ikke kan lade sig gøre med alle hjemmesider og domæner?

Annuller spørgsmålet
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål