/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook.com - besked
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 07-10-14 10:57

På min outlook.com, siden med mails, er der forneden et punkt der hedder "beskeder". Åbner jeg ved at klikke på pilen ud for, kommer der en lille "mand" til syne. Holder jeg markøren på den, kommer der et navn frem. Klikker jeg på "manden", åbner et vindue, hvor jeg får at vide, at jeg skal konfigure skype. Hvor kommer dette fra? Navnet kender jeg ikke. Jeg har forsøgt at skrive til Microsoft. Efter lang tid kom der en mail fra dem, med et link der ikke virker.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-10-14 11:09

Skype er et program til at sende beskedder, lave telefonopkald, videoopkald via nettet, istedet for at bruge telefonen. Du kan med en betalingskonto f.eks. også ringe til fastnettelefoner i udlandet til lokal takst. Hvis ikke du vil bruge det, så glem bare at konfigurere det.
http://www.skype.com.ar/da/what-is-skype/

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 07-10-14 11:18

Men hvor kommer denne "mand" og besked fra? At denne person, med udenlandsk navn, ønsker at komme i kontakt med mig? Jeg har sat Outlook.com op for andre i familien. Der er det ikke?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-10-14 11:50

Har du en Skype konto?

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 07-10-14 12:17

Nej. Jeg har heller ikke klikket på noget og er kommet til at aktivere noget.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-14 12:31

Citat
Men hvor kommer denne "mand" og besked fra?

Det er sikkert bare et eksempel på hvordan det ville se ud hvis du have Skype

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 07-10-14 13:48

Måske? Vedkommende hedder Alex Fundell.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-14 13:50

Hvis du ikke har Skype - hvordan i alverden kan vedkommende så dukke op = REKLAME

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 07-10-14 14:48

Nej. Nemlig. Jeg har som sagt slet ikke konfigureret noget.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-10-14 15:17
Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 03-11-14 20:41

Tak for svaret mig-selv.