/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Free Windows 7
Fra : 2100
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 31-07-14 16:22

Nogen der ved om man kan downloade free dansk Windows 7 som ikke bare er et prøveprogram i 30 dage.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-14 17:00

Måske fra en piratside, men det er ikke lovligt og så den måske fyldt med uønskede spionprogrammer

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 31-07-14 17:03

Det var fordi jeg har en pc med Vista hvor opdatereringer er opholdt fra Microsoft.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-14 17:16

Citat
Nogen der ved om man kan downloade free dansk Windows 7 som ikke bare er et prøveprogram i 30 dage.
Det kan du ikke.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-14 17:48
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 31-07-14 18:12

Vista er stadig supporteret og opdateres af Microsoft.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 31-07-14 18:43

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-07-14 18:52

Citat
Vista er stadig supporteret og opdateres af Microsoft.

Fortsat support og hotfixes til 2017, men ingen servicepacks.
http://support.microsoft.com/lifecycle/search/default.aspx?sort=PN&alpha=windows+Vista&Filter=FilterNO

Opdateringen må fejle medmindre der står på siden at "Denne kan ikke opdateres", der findes fix til at løse dette, men hvis computeren ikke er blevet formateret og geninstalleret i flere år var det værd at overveje.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 31-07-14 19:05

Hallooo! Husk lige at køre update advisor, så du er sikker på at din hardware understøtter Windows 7. Det bør den gøre, når du har en Vista på, men tjek for en sikkerheds skyld.

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=20

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-14 10:37

Vista maskiner kan måske også køre win 8 / win8.1
Det kan update advisor også fortælle.