/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Itunes sletter navn og mappe på fil???
Fra : cristian2
Vist : 230 gange
50 point
Dato : 27-04-14 09:03

Jeg har lagt alle mine cd'ere over på Windows Media Player og herefter lavet et hav af playlister. Jeg har tilføjet alle filerne et tal foran filnavnet, hvorved de sorterer sig præcis i den rækkefølge jeg ønsker det, når de afspilles i Media Player. Den ønskede spilrækkefølge bevares dermed - også når jeg laver backup af dem på xtern HD. Nu vil jeg gerne have filerne over på en iPod. Derfor har jeg lagt alle musikfilerne over i iTunes (fra mit backup-bibliotek, hvor den enkelte playliste har sin egen mappe). Men efter at al musikken er ført over i iTunes, kan jeg ikke længere se de tal som jeg tilføjede filnavnene. Nu ligger filerne i én lang rækkefølge og kan kun inddeles efter kunstner, alfabetisk osv., men mapperne er væk og filernes nummerorden (jf. de tal jeg tilføjede foran filnavnene - tallene findes simpelthen ikke foran filnavnene længere). Da jeg har cirka 30 GB musikfiler, så vil det betyde, at jeg skal bruge omkring fire uger, otte timer om dagen til at genetablere alle mine playlister ...

Er der en smartere måde at gøre det på, så jeg bevarer de mapper som playlisterne er sorteret i, samt filernes nye navne, når det skal overføres til iTunes?

Jeg har Win7.

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 27-04-14 09:09

Prøv i et Apple fora. Itunes er jo ikke ligefrem et Windows baseret system.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 25-06-14 17:30

Tak for svaret Brassovitski.