/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Media player
Fra : qviim
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 12-06-03 23:43

Okay....

Jeg har et problem....
Når jeg vil se film (demospasser) bliver filmene afspillet i Realplayer one eller det vil sige, de kan ikke afspilles i real player. det sker også hvis jeg vil se andre små film så bliver de åbnet i real player one.... hvordan ændrer jeg det så film jeg ser bliver afspillet i media player?????
Jeg kører XP pro...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-06-03 23:46

højreklik på filen (filmen) -->egenskaber --> "skift" --> vælg medieplayer

så skulle den gerne afspille i medieplayer

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-06-03 23:46

højreklik på filen (filmen) -->egenskaber --> "skift" --> vælg medieplayer

så skulle den gerne afspille i medieplayer

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-06-03 23:48

hov du fik det i stereo min fejl må have trykket 2 gange..

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 12-06-03 23:49

Det er film på nettet.... så det kan man ikke.. men jeg har det samme problem med de film der liger på min com selvom jeg laver dem om til at afspille i mediaplayer så kort tid efter er de Format: realplayer one

UNDERLIGT

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 12-06-03 23:53

Okay....

Jeg har et problem....
Når jeg vil se film (demospasser) bliver filmene afspillet i Realplayer one eller det vil sige, de kan ikke afspilles i media player. det sker også hvis jeg vil se andre små film så bliver de åbnet i real player one.... hvordan ændrer jeg det så film jeg ser bliver afspillet i media player?????
Jeg kører XP pro...

SÅDAN SKAL DET STÅ!!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-06-03 00:04

ok men grunden til at de så bliver lavet om til at spille i realplayer er fordi du benytter film på nettet som bliver afspillet i det.. så bliver dem på din pc også lavet om til det.. det bliver de også hos mig..

jeg tror ikke at du kan få dem fra nettet til at køre i din medieplayer.!

men det kan være at andre ved hvordan jeg har bare aldrig set det.. kun hvis de på nettet er lavet til at køre i medieplayer..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-06-03 00:04

ok men grunden til at de så bliver lavet om til at spille i realplayer er fordi du benytter film på nettet som bliver afspillet i det.. så bliver dem på din pc også lavet om til det.. det bliver de også hos mig..

jeg tror ikke at du kan få dem fra nettet til at køre i din medieplayer.!

men det kan være at andre ved hvordan jeg har bare aldrig set det.. kun hvis de på nettet er lavet til at køre i medieplayer..

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 13-06-03 01:25

Ok. jeg ved ikke hvilken windows mediaplayer du bruger, men hvis det er 6'eren så:
Vælg : funktioner->instillinger->filtyper->makér alt->ok
Grunden til at dine clips spiller i real player er sikkert fordi du har afkrydset 'reclame media files' i din Real Player's opsætning. Så bliver alle filtyper asocieret med denne, hvergang den startes.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-03 01:31

Nåh ja... i Real Player vælger du : Tools->preferences->content->media types->deselect all->ok. Så spiller den ikke mere

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : qviim

Dato : 13-06-03 16:10

Godt gået Molekyle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-03 17:40

Takker...