/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
forkert tip
Fra : svendgiversen
Vist : 572 gange
15 point
Dato : 08-05-13 18:41

Hvad er der galt med mit tip om at få gode grill bøffer til halv pris?
Forkert emne, formulering eller tekst??

Jeg prøver jo kun på at videre give vore erfaringer, oplevelser og besparelser,
og er ret ligeglad med at få negative, værdiløse points,

men vil da gerne have nogle få positive eller forstående tilkendegivelser...

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 25 point
Dato : 08-05-13 19:35

jeg syntes at det var en dejlig oplysning, du kom med,,
men der er desværre en del mennsker her på Kandu, der syntes at næsten alt er negativ, jeg skriver næsten aldrig tip, af samme grund

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-05-13 19:38

Hvornår og hvor har du vist det tip?

Er der noget man er gået glip af? Hvilken kategori?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-05-13 19:58

Der er intet i vejen med dit tip. Kan sagtens følge din ide.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 08-05-13 22:12

Det var et fint tip, men 3 af Kandu's sureste kom andre i forkøbet.

Sådan er det desværre ofte.
Nogle skal af med bitterheden, og så sviner man de til, der forsøger at give en god idé videre.

De gider ikke engang begrunde de manglende stjerner.

Synd, for mange bliver selvfølgelig såret og holder sig nok fra "Tips" en anden gang.

P.S. Har du nogensinde set rukumi bidrage med noget positivt på Kandu?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-05-13 01:03

Det er åbenbart en kæmpe hemmelighed...

Citat
Er der noget man er gået glip af? Hvilken kategori?

Jeg har ikke fået det omtalte tip tilsendt...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 09-05-13 01:37

Synes måske dit tip var lidt tyndt, lidt uklart og lidt specielt. Overvejede at give det point, men det eneste jeg kunne finde på som bedømmelse var "tja, det kan man vel også".

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-05-13 09:31

Tak for svaret ferik.

Også tak til I andre, der reddede mit tip og trak det op på 0 points.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-05-13 09:36

Det får så stå hen i det uvisse hvad det var for et tip du ikke fik bedømt så godt altså!

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 09-05-13 10:01

Det var dette tip:
http://kandu.dk/Tip22296.aspx