/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
office 2010 vil ikke starte
Fra : jensviggo
Vist : 687 gange
26 point
Dato : 11-04-13 12:09

Der er præinstalleret office 2010 og win 7 på min laptop. Word vil ikke starte, skriver jeg skal reparere programmet i kontrolpanel?????Kan ikke finde noget reparationsprogram, er der andre muligheder.

Har produktnøgle på bagsiden af laptop. 25 tegn, men den skriver, at det ikke er den originale, og det er da noget forfærdeligt sludder.

Så hvad nu

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-13 12:19

Citat
Har produktnøgle på bagsiden af laptop

Sikker på det ikke er til din Win7
Og du kan reparere ved at klikke i øverste menu bjælke under hjælp
og pre-installeret kan være en prøve udgave der ikke virker efter 3 måneder

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-13 12:21

Du kan se hvilke koder du har på din pc, ved at hente programmet SIW de under secrets.
Du kan også se om det er en fuld udgave du har, ved at klikke i menuen udner hjælp = ABOUT

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-13 12:22

Citat
udner hjælp = ABOUT

I dit Office

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-04-13 13:13

Jeg kan ikke skifte til klassisk visning??????????????????????????

går i start-kontrolpanel-personlige indstillinger, men der er ingen temaer, så der kan skiftes til klassisk visning.

Min xp er der ingen problemer med?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-04-13 13:38

jeg kan ikke se noget i hjælp i office 2010, for jeg kan ikke starte den

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 26 point
Dato : 11-04-13 13:58
Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-04-13 18:07

Hvis Office programmet har været pre-installeret på din computer, så er det måske kun en prøveversion, der kun gælder til 60 dages brug, derefter skal du betale for programmet (få en licensnøgle).

Den licens nøgle der sidder under din pc - er den du skal bruge til Windows og IKKE til Office

Clou

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-05-13 07:24

Tak for svaret Brassovitski.