/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sælger over 100 computer-magasiner
Fra : CaPsen
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 23-03-13 00:47

Hej Kandu'er,

Jeg er ved at rydde op, og har i den forbindelse besluttet, at skille mig af med mine gamle computer-magasiner.

I kan læse mere her: http://www.dba.dk/over-100-computer-magasiner/id-90730806/

Jeg håber, at der er én af jer, der finder tilbuddet interessant.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-03-13 08:08

God fornøjelse hvem der så gider sådanne gamle afdankede magasiner

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-03-13 09:17

Det er mig bekendt ikke tilladt at drive nogen form for salg her på kandu. Fy!!

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 23-03-13 10:40

Gør som mig jeg har lige smidt 5 års forbrug af Komputer for alle ud, så jeg kun har 2012 og frem.
Der er ikke mange der er interesseret i noget der er forældet.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 23-03-13 11:16

Tak for jeres svar. Jeg beklager, hvis indlægget er imod reglerne her på Kandu.dk - og såfremt det er tilfældet, er admins selvfølgelig velkomne til at slette det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-13 11:50

Hmm..lad os nu være lidt fleksible.CaPsen har jo ikke forsøgt at sælge noget,her på Kandu.Men blot henvist til en salgsside.

Hvoffor fa`en skal det være så surt.....

M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 23-03-13 12:51

Gider ikke dine reklamer, CaPsen, det er misbrug af Kandu - og det har du tidligere fået at vide, når du har prøvet at reklamere for dine produkter!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : CaPsen

Dato : 23-03-13 13:02

Jeg lukker indlægget nu, da det strider imod Kandu.dk's regler.

God weekend.