/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Reklamer
Fra : alan57
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 21-12-12 07:11

Hej jeg er ved at være træt af alle de reklamer der er alle vegne efterhånden derfor ville jeg høre om der er nogen måde man kan slå dem fra, ved at have et program der kan stoppe dem før de kommer på ens skærm.
Da jeg åbnede op til kandu kom der 2 stk og hvis jeg trykker på annullere kommer jeg bare ind på siden og trykker jeg på X øveret kommer jeg også ind på samme side, den ene er om et green card og den anden er om bla: ipod, men de er begge fra samme anelyse firma og man skal bare udfylde dem så kan man vinde(sikkert en tur til månen)
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe.
alan57

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 21-12-12 07:42

Jeg bruger Google crome og adblock

http://henrik.schack.dk/adblock/

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 21-12-12 08:14

Der hjælper en del hvis du indvier os i hvilken browser du bruger!!!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-12-12 09:23

Jeg bruger dette program, fjerner næsten al støj på hjemmesider
http://www.admuncher.com/

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 21-12-12 10:25

Tak for svaret Nordsted1.
Det er faktisk en rigtig god block med masser af info.
alan57