/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er mit profilbillede?
Fra : kistner
Vist : 207 gange
35 point
Dato : 10-12-12 12:54

? Pist væk. Det var ellers så nydeligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-12 13:07

Hva' vil du med et profilbillede, når du ikke vil være her. Prøv engang at gå ind og se ordentligt på din profil, så vil du se en fyr der snart bliver snot forkølet.

Gå nu bare ud og byg en snemand

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-12 13:33

Du er vist gået forkert i byen, her taler vi høvisk, hvis du ved hvad det betyder?
Og vi opfører os med pli, og det betyder ikke pervers.

Moin, det betyder farvel på sønderjysk...

Kommentar
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 14:04

ØH høvisk? Pli? Ikke lige hvad jeg oplevede med mit allerførste spørgsmål herinde - nemlig noget så simpelt som at få lukket min profil. Så blev der skudt på mig med kommentarer, som jeg aldrig selv ville have brugt. Selv ikke da jeg satte et pornografisk billede på min profil, fik jeg lukket den, som der ellers står i reglerne.

Så nu gør jeg som der blev foreslået af de medlememr, som bruger pli - opret en falsk mailadresse. Ikke at det får has på det problem, som jeg mener det er, at man ikke kan slippe ud af dette forum.

Jeg behøver ikke at blive oplært i det sønderjyske sprog for at skrive og tale pænt. Brug det på dem, som ikke fatter, hvad et forum drejer sig om - nemlig seriøse svar på seriøse spørgsmål.

Moin

Kommentar
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 14:05

Se - selv når jeg har sat et pænt nyt billede på min profil, så sidder der nogen og sletter!

Annuller spørgsmålet
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 14:13

Hvorfor? Fordi det er det mest latterlige forum, som tværer rundt i, hvordan man bare skal lade være med at komme herind. At man skal oprette falske mailadresser for at slippe for kontakt. Jo da, det har jeg gjort, og tro mig, jeg skal nok lade være med at komme tilbage. I andre hænger her jo også forevigt, indtil jeres børn og børnebørn og tipoldebørn vender sig i graven over at de ikke kan få slettet jeres profiler. Måske kommer der engang en lov, som gør det muligt, gad vide hvor mange der så overhovedet kan huske deres koder?