/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tv over nettet
Fra : ferik
Vist : 546 gange
500 point
Dato : 08-10-12 13:20

http://www.tv-smart.org/
? er der nogen der kender/bruger dette

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-10-12 13:28

Hvis noget virker for til at være for godt til at være sandt, så er det nok for godt til at være sandt.

Der er to muligheder:
1: Du betaler for at se ulovligt TV (selv om de skriver at det er 100% lovligt)
2: Du betaler for at se noget der alligevel var gratis.

Det undrer mig at de ikke skriver hvilke TV kanaler du kan se.

Mit bud er at det er ren svindel.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-10-12 14:40

Beskrivelse   pris DKK stk.
1 stk. Live TV + Film på din PC
349,00
Subtotal:   349,00
Fragt:   0,00
Total DKK:   349,00 lige ud af vinduet

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-10-12 15:05

Du betaler for en guide i hvilken online tjenester der er rundt om i verden og hvordan du bruger det? Det er det de skriver i deres betingelser

349 kr giv mig 300 så sender jeg en "guide" til dig så har du da kun tabt 300kr

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-10-12 15:13

de forløbige indlæg er lige som forventet
jeg har ingen planer om at købe det,
men det kunne jo være

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-10-12 15:32

Citat
men det kunne jo være

JOW JOW

Men hold du fast i den gode grundsætning - ser noget ud til at være FOR GODT til at være sandt, så vær sikker på - det er det også!
Det er meget sjældent der er nogen der forærer noget væk gratis...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-12 16:45

Spørgsmål: Kan jeg få 3.000 tv-kanaler gratis?
Digitalt: Ikke hvis det skal være rart eller lovligt.

http://www.fagbladet3f.dk/temaer/digitalt/dc9d48a9e70b4dd4a55a0950302c9c75-20120210-kan-jeg-f-3000-tv-kanaler-gratis

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-10-12 18:17

Det er altid interessant, når der ikke er navne på dem, der står bag sådan en hjemmeside.

Hvis jeg havde fundet på sådan en genial idé, der var 100% lovlig og helt "rent i kanten", ja så ville jeg da med glæde fortælle, at det var mig, der stod bag.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-10-12 18:24

Siden ligner denne:
http://www.cinemator.dk/

Den danske side kan man finde på trustpilot:
http://www.trustpilot.dk/review/www.cinemator.dk

Personen bag siderne hedder Margarita Mayorova og er fra Ukraine.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-10-12 18:41

...... det er sgu gammelt,.. fup og svindel,
går bla. også under navnet :
http://satellite.gtrade.org/
er blevet blacklistet både hos QXL og DBA og Ebay.

har også været 'oppe og vende' her på kandu.dk før :
http://www.kandu.dk/spg142617.aspx

'firmaet' ligger i Ukraine,
har også flere falske datingsider hvor det er de ansatte der chatter med kunderne,

har du ikke undret dig over at der ikke findes en adresse eller tlf. nr. i annoncen,.. ?

hvis du læser siden i 'kildekode'
Citat
<td colspan="2" background="images/foot3.jpg"><center>
<span style="color:#FFFFFF; font:'Trebuchet MS', Tahoma; font-size:12px">Copyright &copy; tv-smart.org &amp;&amp; Alle rettigheder forbeholdt &amp;&amp; Alle materialer er beskyttet af copyright-love og internationale copyright- traktater <!--<br />
Kontakt person: David Larsen, 47-47 36th Street, Suite # 2209, Long Island City, NY 11101 USA--></span></center></td>
</tr>

dukker der en adresse op :
David Larsen, 47-47 36th Street, Suite # 2209, Long Island City, NY 11101 USA
den kan du prøve at søge på,... ret informativ,....

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 08-10-12 22:25

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-12 06:24

velbekomme