/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Merit fra sygeplejerskeuddannelsen
Fra : Søsser
Vist : 221 gange
75 point
Dato : 05-09-12 15:37

Hejsa, jeg er sygeplejestuderende, og mangler at bestå modul 12+14 (min sidste praktik og mundtlig bachelor). Jeg har bestemt mig for, at hvis jeg dumper min næste eksamen, skifter jeg uddannelse, jeg er simpelthen ikke motiveret for den mere. Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med hvor meget merit man da kan få til andre uddannelser, fx farmaceut, laborant eller lignende... noget indenfor sundhedssektoren selvfølgelig.?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-09-12 19:27

Jeg vil anbefale dig at tage en snak med skolen studievejleder det ville nok være den bedste måde at få svar på