/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
DLL-fil - fejl under programstart.
Fra : majbritt05
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 02-06-03 11:54

Hvad betyder dette?

Fejl under programstart

En nødvendig .DLL-fil, MSVBVM60.DLL, blev ikke fundet

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 02-06-03 12:02

Er med på en lytter
swarn

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 02-06-03 12:12

Hej majbritt05

Det betyder sandsynligvis, at du har mistet filen.
Men du kan hente den her: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvbvm60

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 02-06-03 12:12

Uden at være ekspert vil jeg foreslå følgende:
Søg efter præcis den fil på den cd som fulgte med det du sikkert lige har sat til pc'en,
Har selv prøvet det samme i forbindelse med opsætning af et scannerprogram.
Windows kan ikke selv finde filen under "tilføj nyt hardware" men skal have den præcise placering at vide.

Håber det kan bruges
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 02-06-03 12:17

Hej majbritt05.

MSVBVM60.DLL (Visual Basic Virtual Machine)

Denne fil som programmet efterlyser er et slags "hjælpe program" til at køre visual basic applikationer, som dit program tilsyneladende er. Denne DLL fil vil som regel blive installeret sammen med programmet, men da jeg kan forstå at det ikke er tilfældet kan du downloade den her fra:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvbvm60

husk at lig filen i din sytem mappe som du typisk vil finde her: c:\windows\system

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 02-06-03 12:19

lol, undskyld, jeg har åbentbart været for længe om at skrive... jeg havde ikke set Relloms indlæg... Jeg undskylder...

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-06-03 12:39
Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 05-06-03 19:22

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 16-10-04 18:22

Hey!

Jeg ved at det her er et gammelt (meget gammelt) emne, MEN jeg står over for det problem nu, at den siger det samme til mig, via et program, som jeg har downloadet og installeret, ved navn; ACE-HIGH MP3 WAV WMA OGG Converter.
Jeg har downloadet det via en hjemmeside ( http://www.mp3towma.com/ ), som jeg også gjordte for 2 uger siden, da jeg også havde downloadet og installeret det, og på det tidspunkt virkede det! Men nu da jeg har formateret min computer, så er det, det eneste problem jeg har haft.
Jeg har Ad-aware, så det er ikke noget med SpyWare, og jeg har PC-cillin som anti-virus, så det er heller ikke noget med Virus at gøre...

Her er hvad jeg har prøvet for at få det til at due;

1. Downloadet fra http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvbvm60 , ved at højeklikke og gemt inde under c:\windows\system !
2. Geninstalleret mit Music Monverter program.
3. Genstartede min computer ( "DOH!!" :) )
4. Installeret WMP 9.0 som programmet skal bruge.
5. Downloadet flere gange fra hp'en for at få det til at due.

Inget virker, og alt hjælp ønskes, tak!

- Mvh Jonner2be

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-10-04 18:34

Det er bedre, at du opretter et helt nyt spørgsmål. Så er der mange flere, der ser det,
og dermed er der også meget større chance for at få hjælp.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men det er der sikkert andre, der kan.

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 16-10-04 18:36

okay tak!