/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
auto opdatering IE5
Fra : emesen
Vist : 721 gange
100 point
Dato : 01-06-03 21:46

Når jeg er inde på et kandu spørgsmål, og der kommer flere svar, ville jeg gerne ha' siden til at opdatere automatisk en gang i mellem. Ka' man det ?
Emesen.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 01-06-03 21:55

Det ville være smart at kunne få det. Problemet er vel så bare at det man sidder og skriver, fiser ud af boxen, når der kommer en opdatering. Kan man også undgå dette, vil ideen være fin.

mvh
summer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-03 22:05

Nåe ja - det har jeg ikke tænkt på. Men jeg kører med to skærme, og har et spørgsmål hængende på den ene skærm, og så kunne det være rart.
Eyvind.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 01-06-03 22:31

F5 - Opdatere den side du besøger

Accepteret svar
Fra : benkvist

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-03 03:39

Hej

Det kan du ikke få IE til. Men Opera 7.03 kan i menuen Navigering sættes til at opdatere siden automatisk næsten som det passer dig... Og den kan snildt læse kandu's sider

Eksempelvis hvert minut....

Jeg har ikke anvendt det særlig meget, men jeg mener faktisk at den IKKE opdaterer så længe man skriver. Altså anvender du tastatur eller mus (til input) inden for intervallet, så opdatere den ikke - ellers gør den.

vmh

BenKvist

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 02-06-03 07:58

Tak for svaret benkvist.
Det må jeg prøve.
Eyvind.