/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google Cloud problemer
Fra : leob
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 22-03-12 12:00

Jeg har i et par måneder brugt en Android 4 smartphone og Googles kalender, dokumenter og personer.
Hidtil har de automatisk og uden problemer opdateret hinanden.
Det sker ikke mere - hvad kan der være galt?
Det er galt begge veje
Jeg mener ikke, at jeg har pillet ved nogle opsætninger, men ???
leob

Kommentar
Fra : leob

Dato : 22-03-12 15:17

Har løst det via Google ved at slukke og tænde igen for synchr m.v.
undskyld
leob

Annuller spørgsmålet
Fra : leob

Dato : 22-03-12 15:18

jeg løste det ved at slukke og tænde for sync i "indstillinger" på smartphonen
leob