/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Nedlukning
Fra : sdam
Vist : 558 gange
200 point
Dato : 19-03-12 14:04

Har fået ny bærbar computer, og der er en skøn ting. Når det er sagt, er der det mindre skønne, og det er, at maskinen pludselig lukker sig selv ned - uden at nogen har bedt den om at gøre det!
Hvorfor nu det ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-12 14:10

Den bliver sikkert for "varm"......

Eller inaktivitet er slået til i strømstyring....

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 19-03-12 14:12

hvordan lukker ned??

Er det når du ikke har brugt den i antal x minuter på batteri ??

Er det når du ikke har brugt den i antal x minuter på strøm ??

Begge dele kan du ændre under pauseskærm strømforsyning, som standard er det vist 5-10 min på batteri og 15 mion. på strøm, så går den i dvale.!!

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 200 point
Dato : 19-03-12 19:12

Citat
pludselig lukker sig selv ned

Den trænger til søvn...

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 04-04-12 10:15

Tak for svaret nomore