/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE PIFO
Fra : Nordsted1
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 21-02-12 12:21

Du ønskes et STORT tillykke med føs'dagen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-12 13:08

os' et stort tillykke herfra

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-02-12 14:31

Tillykke med dagen og sørg for at du bliver forkælet

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 21-02-12 14:56

Også et stort herfra ... sådan lige syndenfjords fra ... hvor solen skinner

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-12 22:17

Tusind tak alle sammen
Jeg er blevet rigtig forkælet - det har været skønt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-12 23:09

Hey kandu'er, kan det virkelig passe, at i ikke kan ønske tillykke til en hjælpsom bruger??? Kom nu, det er ikke noget der gør ondt (eller koster penge)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-12 11:34

Citat
det er ikke noget der gør ondt
OK så prøver jeg havde ellers bestemt mig til at holde mig ude af tillykke tråde, for et stykke tid siden var der en eller flere næsten dag.
stort TILLYKKE med fødselsdagen
jeg håber du fik en god dag og ikke blev alt for overforkælet

Og undskyld til de mange som jeg det sidste halve år ikke ønskede tillykke

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-02-12 15:15

Tak for svaret pifo.