/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
forbindelses vindue
Fra : liselottelu
Vist : 366 gange
10 point
Dato : 05-02-12 21:27

er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvorfor der hele tiden dukker et popup vindue op hvor der står det er forbindelses opkald.. lukker dem bare ned, men de kommer 100 gange hver gang jeg er på ???

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-02-12 22:06

Virker mistænksomt. Har du ikke selv haft den tanke????
Kør en tur med virusprogram, spyware program og andet du har. Det er typisk sådant noget der skaber disse frustrerende pop-ups!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-02-12 00:54

Er du på internettet med et mobilmoden?
Så er det jo en opkalds forbindelse du bruger og meddelelsen kommer sikkert fra den software som styrer modemet, der er sikkert en indstilling hvor du kan slå den slags fra.
Hvis du er på internettet gennem en bredbånds så kan det være noget skidt som ikke skal være på din computer.
Malwarebytes Antimalware kan hentes i en gratis version (free) den er god til at finde uønsket software på Windows computere, den er på dansk og du skal huske at opdatere før du scanner, slet alt det den finder den er nemlig ikke slem til at finde falske positiver:
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free