/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Søger program
Fra : nomore
Vist : 885 gange
300 point
Dato : 02-01-12 16:28

Zyxel NAS Starter Utility

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-01-12 16:33

Bare skriv det i Googles søgefelt - så kommer der 5,5 millioner svar

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-12 17:42

Ved at klike ind i den NAS server du har kan du sikkert finde progremmet, eller skriv modellen her i

http://www.zyxel.com.my/web/support_download_list.php?indexflag=20040906164721&ModelIndexflags=0,PDCA2010005

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-01-12 18:41

Citat
Bare skriv det i Googles søgefelt

Hvis det er så nemt = hvorfor så bare ikke komme med et link til programmet
Citat
Ved at klike ind i den NAS

No data available now !!
------
Gerne en side hvor der findes et link til download.
Eller en bruger herinde der har samme nas server.

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 300 point
Dato : 02-01-12 19:42

Værsgo :)

ftp://ftp2.zyxel.com/NSA-220_Plus/software/NSA-220%20Plus_1.02_WIN_ENG.zip

Et lille men...

Det stykke software er til NSA-220plus..... hvis den ikke passer til din NAS.. (modelnummer mangler) SÅ kig på ftp://ftp2.zyxel.com efter DIN model og en fil der ellers ligner den ovenstående.. Der er en installationsfil for alle modellerne.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-01-12 21:02

Citat
ftp://ftp2.zyxel.com/NSA-220_Plus/software/NSA-220%20Plus_1.02_WIN_ENG.zip

Prøver lige, den minder meget om en anden jeg har hentet = samme sted...
MEN den var til selve NAS´en og ikke til at installere den med.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-01-12 21:12

Hvem siger at billeder ikke siger noget.........
http://www.gratisimage.dk/image-BCE4_4F020F85.jpg

TAKKER......

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 02-01-12 21:14

UG+

Sjovt nok jeg ikke kunne finde den - på siden.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-01-12 21:32

hehe. ærlig talt... så kunne jeg heller IKKE finde den.... men... lurede en ftp site... og så kiggede jeg bare på deres ftp server. største problem var faktisk at de ikke har navngivet installationsfilen "starter utility" eller lign... så måtte jo hente det først :S

men er glad for vi fik fundet programmet og tak for ug+ ;)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-12 21:34

Men hvordan skulle jeg kunne sende dig et link når mjeg ikke ved hvilken NAS du har. Ved at klikke i rullemenuen til højre i det link jeg sendt dig kan man jo finde sin model og vølge i næste rulle menu om hvad man søger.
http://www.zyxel.com.my/web/support_download_result.php

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-01-12 21:42

Fijala:
Langt de fleste NAS producenter... (alle)... laver ikke et stykke "finder" software for hver lille netværksting de har... De laver et der kan finde alle...
Opgaven var at finde modelnummeret på en tilfældig Zyxel NAS.. og dernæst softwaren dertil. evt kigge på hvilke enheder det stykke software understøtter..
og ikke ret meget mere. hvis det stykke software ikke virker.. så må spørgeren jo bare komme med modelnavnet ;)

feks... (fra dit link) tilfældig NAS (NSA-220)

http://www.zyxel.com.my/web/support_download_detail.php?sqno=128826
Citat
Description :    Network Discovery Utility: Used to find NSA system via network.