/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
kan ikke åbnesiden?
Fra : mavi01
Vist : 537 gange
200 point
Dato : 18-12-11 19:58

Hej!
Pludeselig kan jeg ikke bruge siden (min læge) når jeg har skrevet det jeg skal bruge og slutter skal der komme en ny side man skal godkende, men det kan explorer ikke åbne. Hvad kan der være galt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-11 21:21

Er der andre sider du ikke kan åbne?
Kræves der en eller anden form for log in?
NemID for eksempel?
Har du nyeste version af Java?
http://www.java.com/en/ klik på Do I have Java for at se om du har den nyeste
Hvad med flash player, er den nødvendig for at besøge siden?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-12-11 21:39

Din læge kan godt have slukket for brug fordi den måske er ved at opdatere. Prøv igen mandag.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-12-11 22:01

Vi kender ikke din adfærd på nettet. Den nemme og biligste løsning er, at scanne din PC for både det ene og andet. Der kan jo ligge noget der spærre for visse typer forbindelser.
Man må ikke undervurdere, hvad snavs på nettet kan drille med.
Selv den mest påpasselige kan blive ramt, uden at vide det!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-11 22:36

Citat
- Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-11 02:26

Det er fordi siden bliver blokkeret, da det er en popup side
tilføj siden som en du har tillid til i din browser/ firewall.
Har selv haft problemet gennem et par dage,
før det gik op for mig => popup troede også at Lægen havde lukket for siden.
Bortset fra det, syntes jeg diverse Læger/ centre burde oplyse DET
på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 19-12-11 17:51

Der er ikke noget at der har hjulpet, alt andet kører godt det er kun MIN-LAEGE.DK jeg har kørt CCleaner og Norton 360 på computeren

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-11 18:37

Har du åbnet for port 443 i din Firewall, den bruges til krypterede sider,
hvad jeg går ud fra Lægernes sider er.