/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Udrag af Villy's tale
Fra : Heidi-Ho
Vist : 662 gange
20 point
Dato : 28-11-11 20:00

ice melts at the poles. It has been said before - and I say it again. It can not be said too often.
We need someone big busty girls to give us carrots instead of a whip, so we do not drown in seawater and oversvimming. This is why the Left Front's party in favor of wind turbines
Do I like outdoor Minister and Chairman of the left front party, SF, suggest that we put the price of electricity significantly increased. The Government has already started to raise prices significantly. It need not be worthwhile to spend unnecessary power - it may well be we will agree - not?

Large vehicles such as raw mess with the energy must also have set fees upwards. I've said it before - I say it again - it may not pay to mess with big cars, buses and trucks - it should cost the box if you do it anyway. So be warned .... Okay, so I hope that the message is understood around the small home.

Regarding the giant huge four wheel drives running around and polluting the streets, they must get away from the townscape immediately. I thank God sold my own big scoop when the press discovered that I ran around like a different environment pigs.

GUD BEVARE DANMARK.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-11-11 21:33

Måske kunne du søge stillingen som Villys spindoktor?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 29-11-11 13:11

Kunne du ikke være sød og oversætte den til Dansk, da jeg desvære er analfabet på Engelsk.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-11-11 15:15

Hmmmm...jo lige om lidt.

Jeg er endnu engang kommet i besiddelse af et nyt uddrag fra en eller anden Villy-tale....

take just yours arms down again - i am not god, even about, I feel me like a god.
Well well, my name is Villy sleep vally. And in the civil life are I a school teacher from Sdr. Bjert...no no no I dont say, Sdr. Fjert......Ha ha ha ha Understand you this ?

Black money you know. Not them as carpentersvend Jensen earn - no no no, this is not legal money.... but them who comming from Stalin - country. This money is a very good money.
My freind Oleg Sohnski - better known in Denmark as Ole Sohn, got a hole pocket ful of this money.....Hooooooo Oleg got very much pussy on this konto....Yes yes and very much vodka.
Oleg the old bandit say, that he never have got no mony fra Stalin-country..

outdorsminister are i am now. good job must I say. Mullah from Iran says that I are a very good man - much better than Søren Pind, as mullah call a nut. Mullah call me a pis lover man.
So I make a deal with Mullah, we takes a hole lot of fugitive camel drivers.....Yes yes everything is good now, must I say.

Now must I finish my good speak, I shall meeting an other president, we shall talks about how much tax we can give the danish compagny, so the poor danish people can much rich.

God save Danmark before te ize are melting on north pøøøøles - this is serius can I got tell you.

Best regard
Villy sleepvally

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-11-11 15:31

Hej Klatterup.

Oversættelsen lyder noget a la det her.
Du skal være obs på én ting, Villy er ikke ligefrem nogen ørn udi det engelske..Jeg tror såmænd heller ikke, at englænderne får meget ud af det Villy siger....

Oversættelsen lyder nogenlunde sådan her;

Isen smelter ved polerne. Det er blevet sagt før - og jeg siger det igen. Det kan ikke siges for tit.
Vi har brug for nogen store barmfagre piger til at give os gulerødder i stedet for en pisk, så vi ikke drukner i havvand og oversvømmelse. Dette er grunden til, at Venstre Front parti til fordel for vindmøller
Skal jeg som udendørs minister og formand for den forreste venstre parti, SF, tyder på, at vi sætter prisen på el steget betydeligt. Regeringen er allerede begyndt at hæve priserne betydeligt. Det behøver ikke være umagen værd at bruge unødvendig magt - det kan godt være vi kan blive enige - ikke?

Store køretøjer såsom rå rod med den energi, skal også have sat gebyrer opad. Jeg har sagt det før - jeg siger det igen - det kan ikke betale sig at rode med store biler, busser og lastbiler - det skal koste kassen, hvis du gør det alligevel. Så vær advaret .... Okay, så jeg håber, at budskabet er forstået omkring det lille hjem.

Med hensyn til den gigantiske kæmpe fire hjul drev, der kører rundt og forurener gaderne, skal de komme væk fra bybilledet med det samme. Jeg takker Gud, solgte min egen store scoop, når pressen opdagede, at jeg løb rundt som et andet miljø svin.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 29-11-11 15:40

Nej jeg er godt klar over han er lidt bagefter der, men en sådan tale vil ikke mange forstå udover ham selv.

Takker for oversættelsen, noget kunne jeg lige klare, men det gav ingen mening, det gode er, at nu forstår jeg hvorfor jeg slet ikke kunne få tingene til bare at hænge nogenlunde sammen.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-11-11 16:36

Klatterup, heri ligger humlen. Når Villy taler engelsk, er der ingen der kan forstå ham.
Villy taler og udtaler ringere engelsk end en skoleelev fra 5. klasse.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-11-11 16:39

Det er Syrien!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-11-11 22:10

Endnu en oversættelse af et ubehjælpsomt Sdr. Bjert engelsk.
Sådan som jeg har forstået det.

tag bare dine arme ned igen - jeg er ikke gud, selv om, jeg føler mig som en gud.
Nå ja, er mit navn Villy søvndal. Og i det civile liv er jeg en skolelærer fra Sdr. Bjert ... nej nej nej jeg siger ikke Sdr. Fjert ...... Ha ha ha ha forstår Du dette?

Sorte penge, du ved. Ikke dem som tømrersvend Jensen tjener - nej nej nej, dette er ikke lovlige penge .... men dem, som kommer fra Stalin - land. Disse penge er en meget god penge.
Min ven Oleg Sohnski - bedre kendt i Danmark som Ole Sohn, fik en hel lomme fuld af disse penge ..... Hooooooo Oleg fik meget fisse på dette KONTO .... Ja, ja og meget vodka.
Oleg de gamle Bandit siger, at han aldrig har fået nogen penge fra Stalin-land ..

outdorsminister er jeg nu. godt stykke arbejde må jeg sige. Mullah fra Iran siger, at jeg er en meget god mand - meget bedre end Søren Pind, som mullah kalder en nød. Mullah kalde mig en freds elskende mand.
Så jeg lave en aftale med Mullah, vi tager hel masse af diffuse kamel drivere ..... Ja ja, alt er godt nu, må jeg sige.

Nu skal jeg færdig med min gode tale, skal jeg møde en anden præsident, skal vi taler om, hvor meget skat vi kan give det danske firmaet, så de fattige danske folk kan meget rige.

Gud bevare Danmark før te isen smelter på Nord pøøøøles - dette er Seriøst kan jeg fortælle dig.

bedste hensyn
Villy sleepvally

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 20 point
Dato : 30-11-11 09:35

Jeg siger da så mange tak for oversættelsen, jeg sidder bare og ønsker det er en vittighed, men er bange for det er sandheden.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-12-11 14:30

Det er desværre sandheden.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-12-11 10:06

Tak for svaret Klatterup.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 02-12-11 10:52

Selv tak, ja verden er forunderlig - det er ikke alle med en god IQ som sidder på taburetterne, se bare i USA, her havde Bucsh ikke lige den hurtigste knallert på havnen. (som vi siger her i byen)

Måske han kunne finde ud af at fylde benzin på ?.