/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bogstaver bliver til tal
Fra : Frusanen
Vist : 483 gange
200 point
Dato : 12-11-11 21:06

når jeg trykker på nogle af bogstaverne, skriver maskinen tal. er der nogle der kan sige mig hvad der er sket?

hvis jeg holder knappen med fn i firkanten , nederste venstre hjørne, så kan den skrive normalt.

mit barnebarn har spillet på den, mon han har trykket på noget?

hilsen
frusanen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 12-11-11 21:21

Prøv at trykke FN+NUMLock taster samtidigt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-11-11 21:23

Du skal holde Fn tasten nede og trykke på nummer lock, så er den tilbage i standard mode igen!

Godkendelse af svar
Fra : Frusanen

Dato : 12-11-11 21:27

Tak for svaret Klaudi.

SUPER

Kommentar
Fra : Frusanen

Dato : 12-11-11 21:28

Også tak til Severino

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-11 21:30

velbekomme