/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Et godt video-redigeringsprogram?
Fra : Sars
Vist : 584 gange
40 point
Dato : 02-11-11 12:31

Heysa alle sammen! Klooooge mennesker :D

Kan I anbefale mig et gratis og prof. program til at redigere videoprojekt i? Det er til min multimediedesigneruddannelse på 3.semester. Jeg kan godt bruge en Trial, da vi har en måneds projekt, men vil nok helst høre om I kender et jeg kan beholde. Mit system er 32-bit Windows Vista, jeg har søgt efter Adobe Premiere Pro, men den vil ikke lade mig downloade en trial-version, da den siger mit system ikke opfylder minimumskravene :( men leder altså efter noget på linje med Adobes Premiere Pro.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 02-11-11 12:36

din windows har jo Movie Make, som vist er god til mange ting

prøv og kigge på den

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-11-11 12:37

Du kan da prøve at se ved www.ashampoo.com
Det er ikke gratis men du får 10 dage fri brug eller 30 dage ved oplysning af din mail.

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 02-11-11 13:02

Det skal helst være lidt bedre end Windows Movie Maker hehe :) men ellers tak for foreslaget

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-11-11 14:18
Kommentar
Fra : kj

Dato : 02-11-11 15:31

I øjeblikket kan Photoshop elements og Premiere elements købes i en samlet pakke for godt 900,00kr.
Jeg bruger selv Pinnacle, men har kigge på Ulead Moviefactor som jeg tror jeg gerne vil prøve.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-11 17:05

Citat
gratis og prof. program

Jeg kan finde GRATIS Skodaer til dig, men INGEN MERCEDESER

Det samme gør sig gældende med videoredigering

SKAL det være PROFF - KOSTER det

men så får du også noget for pengene

- Ubesvarede 4
- Besvarede 4
- Annullerede 23
- Slettede 0
Ialt 31

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-11-11 23:21

Citat
men INGEN MERCEDESER

reifi
han kan sagtens få en gratis prøvetur,....

Citat
Jeg kan godt bruge en Trial

men du har ret,.. det er en skidt statistik,..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-11-11 01:27

Du kan ikke finde en brugbar (gartis) udgave der kan klare det,
du skal bruge det til, der vil enten være vandmærke, eller andre begrænsninger på.
Brug Movie Maker.
Adobe kan hentes her
http://download.adobe.com/pub/adobe/premiere/win/1.x/PremierePro1_5_Tryout.exe

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 03-11-11 15:47

Jeg havde samme problem for et år siden. De skriver, at det er gratis, men når man skal bruge det, så er det en prøveversion alligevel. Jeg fandt dette program http://www.nchsoftware.com/videopad/index.html som er rimelig avanceret og nemt at bruge. Det kan også brænde DVD' er, men det har jeg ikke haft gode erfaringer med, så jeg har brugt et brænderprogram i stedet.

Kommentar
Fra : filmbent

Dato : 22-11-11 12:12

Du kan downloade AVID STUDIO trail i 30 dage, det kan det hele.

www.avid.com

Se demoer på Youtube

Held og lykke med projektet