/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Farvel...!
Fra : Heidi-Ho
Vist : 1037 gange
100 point
Dato : 17-10-11 11:16

http://jp.dk/udland/usa/article2579300.ece
Med denne artikel in mente, vil jeg gerne sige farvel til Jer allesammen.
På lørdag sidder jeg for mig selv hos Vor Herre - garanteret med et par blondine engle til at dække mine behov. Mens I..........
Mon vi kan vinke til hinanden ?

Tak for for tiden der er gået.

Mvh
HH.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-10-11 11:19

Må jeg så få dine sko? Er de brandsikre?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-10-11 11:30

Jeg vil helt sikkert savne din humor.

Men hvorfor forsvinder du?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-10-11 11:33

Det er nok fordi Heidi-Ho regner med at skal op og vi andre ned.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 17-10-11 12:24

Så er man da fri for at tænke over hvad man skal lave af mad til hele weekenden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-10-11 12:29

Det er blevet meddelt, igen, at jorden går under på fredag.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-10-11 12:30

Jeg er forberedt. Har gravet min egen grav,med gode solide egeplanker over.
Har brugt den flere gange før,i nødens stund.......

...... til reparation af bilen.

Hørt engang af en "klog" mand: Jordkloden skal nok bestå... mennesket derimod.....

Og dog,jeg har sommetider mine bange anelser,ved tanken om disse store asteroider.Der suser rundt i verdensrummet.

Er der pludselig een på størrelse med Bornholm,der ta`r retning mod os,ser det ikke for godt ud.

M.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-10-11 13:07

Mosebaek, jeg tror kloden nok skal klare en på størrelse med Bornholm, den starter bare forfra med opbygning af det hele. Vi klarer den nok ikke.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-10-11 13:41

- Imens vi alle venter på at jorden går under, ku' vi måske snuppe en lille vits..
Så føles ventetiden heller ikke så lang.

På bryllupsnatten siger hun: Jeg er jomfru, så vær forsigtig !
Jomfru !!? måber manden.
Har du ikke været gift 3 gange ?
Jo, men forstår du;
Min 1. mand var gynækolog, han ville bare se på den.
Den 2. var psykolog og ville bare snakke om den.
Den 3. var frimærkesamler og han ville..!
Åh Gud, hvor jeg savner ham !

HH.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-10-11 13:46

I får sku' en vits mere....

SÅ ER DEN GAL IGEN:
Alle stewardesser i SAS er blevet fyret !!
En nærmere undersøgelse har nemlig vist at de alle har en revne i understellet.

Upsss

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-10-11 14:09

Hvem fanden skal så bygge nit nye udhus færdigt??
Nåe--det er vel også ligegyldigt

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-11 14:10

Jeg håber aldrig at jorden går under, jeg griner stadig at Heidi-Hos vittigheder (også de uartige.)

Men går jorden under så vil jeg sammen med muntre folk, og så er det lige meget hvor.
For jeg gider ikke sure mennesker.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-10-11 14:11

Er så ræd at jeg ikke lan ramme tastaturet ragtigt

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-10-11 14:16

men hvis det nu er sandt?

Tjaa--jeg slipper for svigermor----hun kommer lørdag

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-10-11 14:18

Heidi-Ho
Hvor til manden sagde: og jeg er piloteringsmand!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-10-11 14:27

Matrosen der stammede voldsomt, kom op til lægen og fremsagde sit ærinde:
Jeg skal ka-ka-kastreres for j-j-jeg skal på Pe-Pe-Persergolfen og så f-f-forlanger rederiet d-d-det.
Lægen undrede sig, men man ved jo aldrig--så smut--og bærrene var væk.
På vej ned af trappen møder matrosen en kollega der er på vej op.
Nå--siger kollegaen--er du så blevet vaccineret.

sa-sa-satans osse

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 17-10-11 14:30

Ups Dajb

Det er vist overbehandling.

Jeg synes det er uretfærdigt. Jeg har fri fra fredag til tirsdag i næste uge. Æv, æv og æv.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-10-11 15:48

hvorfor ser du alle de madprogrammer i fjernsynet, kone. din mad er sgu ikke blevet bedre af det.
hvorfor sidder du og ser pornofilm hele tiden?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-10-11 16:12

- er det uetisk at ønske god weekend? Nå, skide være med det, vi skrives ved på mandag...

kandu.heaven or kandu.hell - who cares...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-10-11 17:34

SKAT og bankerne udsender i morgen rykkere.

Indbetal det skyldige beløb torsdag inden kl. 12:00, ellers.....

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 17-10-11 17:45

Og jeg som havde lovet mig selv at blive 100 år,

og nu hører jeg minsanten jorden skal gå under.

Mon vi så alle mødes "hinsidan" så vi kan more os, husk at tage øl med.

Nå vi klarer det nok alle sammen, jorden er jo gået under så mange gange før.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-10-11 19:44

Mon vi møder alle vore familiemedlemmer som er sendt til Bloksbjerg ved Sc. Hans? Det kunne være en munter oplevelse.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-11 19:48

Arrh pis osse, de ku godt lige ha skudt den en uge, nu går jeg glip af min føsda :|

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 17-10-11 19:49

Ja det vil jeg se frem til, men det haster ikke.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 17-10-11 19:50

Jeg nåede lige min for 14 dage siden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-10-11 20:01

Det gjorde jeg osgå, men så når jeg ikke at blive 70. Og jeg regnede med at blive mindst 100.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-11 22:19

Tja, nu har jeg da en god undskyldning for ikke at gøre rent, til når der kommer gæster på lørdag -

hvis de kommer... hvem faaan vil bruge den sidste dag i sit liv på rengøring

Måske man skulle holde en ordenlig fest på torsdag??

Kommer helt til at tænke på Chris og chokoladefabrikken... undskyld chef jeg kan ikke komme på arbejde idag, jeg har tømmermænd, jeg troede jorden ville gå under idag, så jeg holdt en ordentlig fest igår

Eller - chef jeg kan ikke komme på arbejde idag, jeg vågnede i morges og opdagede at jeg var sengeliggende

Heidi-Ho, jeg håber vi skal samme vej, jeg kan da ikke undvære dine løgnehistorier

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-10-11 23:32

Køber mig en kiste torsdag eftermiddag, en sixpack, 3 pakker trekantede sandwiches, lygte og en lommeroman.

Mød op med en kop frisk kaffe lørdag morgen, tak

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-11 00:33

Nå, jeg troede det var omvendt, at verden var gået under og har været det længe, at det faktisk kun kan blive bedre,

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-10-11 00:43

Farvel........???

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-11 07:33

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-11 07:35

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-10-11 13:42

Citat
Heidi-Ho, jeg håber vi skal samme vej, jeg kan da ikke undvære dine løgnehistorier

Jeg fortæller da ikke løgn hele tiden. Jeg har læst alle mine 7.975 indlæg igennem - og i den forbindelse fandt jeg 2 indlæg der var sandfærdige......arrh...........okay så, næsten sandfærdige, datoen var tiværtifæld ikke løgn.

HH.
Født løgner.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-11 14:19

Okay, så tror jeg på den - og julemanden og storken

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-11 15:01

Jamen storken? Så kommer der ingen børn i vintermånederne for da er storken i Ægypten. Surt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-10-11 17:55

Her er een,der har lidt relation til emnet:

Børge kommer tilbage fra lægen og fortæller sin kone, at lægen har fortalt ham, at han kun har 24 timer tilbage at leve i. Med tanke på den prognose spørger Børge konen om de ikke skal dyrke sex.

”Selvfølgelig”, siger hun forstående, og de elsker. Omkring 6 timer senere går manden til konen igen og siger: ”Skat, du ved jeg kun har 18 timer tilbage af livet. Kan vi ikke lige gøre det én gang
til?”.

”Selvfølgelig”, siger hustruen, og de gør det igen. Senere, da manden går i seng, kigger han på sit ur, og det går op for ham, at han nu kun har 8 timer tilbage. Han rører sin kones skulder og spørger:

”Skat… bare én gang til, før jeg dør?”. Hun siger: ”Selvfølgelig, skat”, og de elsker for tredje gang.
Efter denne omgang vender konen sig om på siden og falder i søvn.

Men Børge – som er bekymret for sin nært forestående død – tumler rundt i sengen og vender sig igen og igen, indtil han er nede på at have 4 timer tilbage. Han prikker sin kone, som vågner. ”Skat, jeg har kun fire timer tilbage. Tror du at vi kunne...”

Konen sætter sig op i sengen og siger: ”Hør nu her, Børge – nu er det fandme nok! Jeg skal op i morgen… og det skal du ikke!”.

M.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 18-10-11 18:54

Derfor er der mange børn i Egypten

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-10-11 19:47

Har I forresten hørt, at der har været brand i det Hvide Hus.

Der er kun en sort barack tilbage....

HH.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-10-11 18:06

Hva`så??? Nu begynder det godtnok,at brænde på...... nu er vi nået til torsdag.

Min bror var her idag,efter en dør jeg havde tilovers.Hans tømrer kommer i morgen,for at montere den.
Jeg sagde til ham,at det ikke var umagen værd......men han insisterede....mente jeg havde

Så nu må vi se,om han får fornøjelse af den.

Men ellers vil jeg sige til Kandu-folket.... det var skønt,så længe det varede.

M.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-11 21:17

Tak i lige måde Mosebaek

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-10-11 06:48

Nogen der kender klokkeslettet når det sker ?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 21-10-11 12:01

Det ville være rart at nå et sidste målid

Kommentar
Fra : grow

Dato : 21-10-11 12:39

Øv, det er nok USA-tid, så vi mister mellem 6 og 8 timer. Klattrup, du må heller begynde din spisning.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-11 15:27

Jeg er jo så naiv,at jeg har ladet TDC installere Home-Trio,her formiddags.Så må vi se,om jeg kommer til at gøre brug af det.......
Har tænkt mig at indta`et par stive whiskey`s og tænde op i en ordentlig cigar.(Vil ta`s med stil).
Men helt ærlig,er jeg nu mere nervøs for at møde een af de bilister,der kommer med 120 km/t,samtidig med at de skriver SMS,lægge læbestift,ordne hår,skriver dagssedler,læser avis,klipper negler,eller som Mr.Bean,skifter tøj i bilen. For ikke at tale om dem,der er igang med erotiske manøvrer med partneren.

Nå,men vi må se hvordan det går.Foreløbig har jeg konsumeret den første whiskey.Solsorterne er tilsyneladende ligeglade.De blafrer rundt,ude på græsplænen.Jeg kan se ca. 10,konen siger godtnok,der kun er fem.......
Kan det allerede være virkningen af en enkelt "lille een"???

M.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 21-10-11 16:17

Bare fint Mosebaek. Dejligt at se to whisky og cigarer på samme tid, men hvordan tænder man cigaren?
Kom til at tænke på en reklame i himlen hvor man kunne spise noget smøbart. Jeg kan ikke huske hvad det er, men hvis jeg skal vælge mellem himlen med det eller helvede med en grillbøf - så?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 21-10-11 16:31

hej Mosebaek

Det kommer an på størelsen af den enkelte wisky, var det en skænket i et ølglas, så kan jeg godt forstå dine syns problemer.

Jeg har lige lavet klar suppe med boller og er optimistisk så der er også til i morgen, og går jorden under inden da, så tager jeg resten med så vi kan dele.

Så er det bare at håbe, at Mosebaek også gemmer lidt til fælles fornøjelse.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-10-11 18:26

I kan have jeres whisky og cigarer i fred bare jeg får lov at se Shiro, så er jeg ligeglad med om jorden går under eller ej. Her er han:

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-10-11 18:40

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-10-11 09:53

Det er ikke slut før den fede dame har sunget
og danset

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-10-11 14:03

Som alle har opdaget - jorden gik ikke under.

Nu skulle saftige vittigheder være på sin plads - men jeg ka' squ ikke finde "ånden" idag.

Nu vil jeg gå ud og vaske min bil - og når det er gjort, har jeg lovet konen.....det yndige væsen, at lave stegt flæsk med persillesovs (det er jeg bare pisse god til)

Tak til alle der ville deltage i denne, "Jorden går under tråd"

Tak for svaret granner01......Og tak fordi du gider at grine af mine åndsvage skriblerier....

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-10-11 15:12

Selv tak du og er det ikke sådan at et godt humør kommer man længst med.