/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : jensviggo
Vist : 695 gange
30 point
Dato : 01-09-11 07:29

Jeg er ikke den store fan af facebook, men med venner og familie spredt over hele kloden, er det da udmærket.
Jeg har et spørgsmål vedr. startsiden, her kan man til højre for profilbilled indsætte billedstrimmel med op til 5 billeder efter eget valg, hvordan er det lige man gør det, har slettet dem jeg havde, da de ikke mere var relevante, slette var ingen problem, men hvordan indsætter man nye, (det har jeg vist nok spurgt efter en gang i spørgsmålet)

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-11 07:42

Det står her

http://www.facebook.com/help/search/?q=billeder

ps. på FB er der i nederste højre hjørne en tekst - hjælp - så kan du bruge søgefunktionen, så fremkommer der svar på de fleste af ens spørgsmål

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-09-11 08:11

kæreste nordstedt, det hjalp mig ikke, ærgeligt, har du en sådan billedstrimmel til højre for profilbilled?

jensviggo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-11 08:13

Ja det har jeg, men det er ikke billeder jeg selv har sat ind, men nogle der er blevet tagget (sat ind på andres profiler og så blevet tagget)

Kommentar
Fra : vith

Dato : 01-09-11 08:24

På min profil er det en blanding af "gamle" profilbilleder og billeder jeg er tagget i.

Prøv at skifte dit profil billede ud nogle gange med de fotos du vil have i den strimmel til højre.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 40 point
Dato : 01-09-11 08:26

Mon ikke dette kan hjælpe

.. Sådan overfører du flere vægbilleder:
1.Gå til din profil eller startsiden, og vælg Billeder øverst på siden.
2.Vælg Overfør billeder.
3.Vælg en billedfil fra din computer, og klik på knappen Del. Billedet vises på din profil og i Nyheder og gemmes i albummet Vægbilleder.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 01-09-11 09:12

Tak for svaret Nordsted1.