/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
En fejl hopper op
Fra : thoustrup
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 11-08-11 23:55

Jeg har en fejl der popper op, hvor der står følgende:

Instruktionen ved ”0x055d622a” refererede hukommelse ved ”0x00000014”. Hukommelsen kan ikke ”read”.
Klik på OK for at afslutte programmet

Hvad betyder det og hvad skal jeg fortage mig

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-08-11 08:13
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-11 08:45

Har du programmet online armor?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-11 09:50

Hvilket programmer bliver afsluttet når du klikker på Ok? Er det sket flere gange, med samme program eller sker det også ved andre programmer?

Umiddelbart så lyder det som syg ram, men det er lettere og svare på når du har svaret eller at fortælle dig hvad du skal gøre for at komme nærmere en løsning.

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 12-08-11 11:41

Jeg ved ikke hvad jeg slukker, men jeg klikker bare på OK, jeg har ikke noget der hedde armon

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-11 12:33

Citat
Instruktionen ved ”0x055d622a” refererede hukommelse ved ”0x00000014”. Hukommelsen kan ikke ”read”.

Det plejer at være noget du har hentet til/ gennem copy&paste eller et program
der har brugt noget fra en tidligere funktion gennem SAVE/ GEM-funktion

Prøv at ryd op på din pc....
Der ligger 2 GRATIS programmer på dette link = prøv dem, du bliver ikke skuffet
LAD VÆRE MED AT ÆNDRE PÅ DE _ INDLAGTE INDSTILLINGER
med mindre du er ekskert
http://www.wisecleaner.com/
Citat
Har du programmet online armor?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-08-11 12:36

Citat
Umiddelbart så lyder det som syg ram,

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-08-11 12:39
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-11 13:30

http://forums.techguy.org/windows-xp/353918-application-error-referenced-memory-0x00000014.html
Her er en tråd med en ligende fejl og der bliver der også peget på ram(memory), det kan dog også være den virtuelle hukommelse, sidefiler, altså den hukommelse der er på harddisken. Så ud over at du bør teste du ram(memory) med memtest86+, så bør du også teste din harddisk.

Det aller bedste ville dog være at du fandt ud af hvilket program der bliver lukket når du klikker på Ok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-11 14:13

HVOR HVORNÅR kommer fejlen....

Er det ved OPSTART af komputeren eller ved brug af et bestemt progam eller eller

Det ville være rart at vide...

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 12-08-11 21:37

Tak for svaret nomore.