/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Total-sletning af e-mails?
Fra : hundebol
Vist : 429 gange
20 point
Dato : 20-05-03 17:24

Hej
Jeg har hørt at når man sletter e-mails i Outlook Express, så slettes de ikke helt, men i stedet for ligger sig et andet sted på harddisken - passer det?? og hvis det gør, hvordan sletter man dem så helt fra computeren??

tak
B :0)

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 20-05-03 20:22

Hej hundebol

Gå i funktioner, internetindst. slet filer og slet derefter cookies...

Selvtak.

Hellesally

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 20-05-03 20:34

Ddet jeg sådan set helst ville vide var; ligger de slettede filer sig i en folder i Outlook-mappen??
Og desuden jeg kunne desværre ikke helt finde ud af det du skrev "hellesay", da mit Outlook Express er på engelsk... så hvis det er den rigtige sti, er der så nogen der kan sige mig hvad den sti hedder i den engelsk udgave...??

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 20 point
Dato : 20-05-03 22:55

Hundebol

Det første sted E-mailen lægger sig når du sletter den er i den mappe der hedder SLETTET POST. Når du sletter dem derfra kan du ikke finde dem mere Det kræver vist nok meget teknisk indsigt og efter en stund, ved ikke hvor længe, overskrives det areal hvor de har ligget.

Søren

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 20-05-03 22:57

Det med at slette "filer" og cookies har ikke en pind med e-mails at gøre!
Du har nogle mapper ind/ud/send/slet og evt. andre hvis du har oprettet flere?
Når du sletter en mails kommer den i slet mappen, men går du op under "rediger" er der en en linie hvor du kan tømme denne mappe... eller evt. med h.klik og slet, fjerne dem enkeltvis, og så er de væk!!
Sagt med lidt modifikationer idet alt hvad der slettes på en PC jo "bare" vil sige man fjerner det fra index. Når der således ikke er en adresse til det slettede er området frigivet og det bliver overskrevet efterhånden. Man kan med spec. prg. finde det igen, men det er ikke noget du bør spekulere på i almindelighed og i sagens natur kan området jo ret hurtigt blive overskrevet, så skal der reddes skal det nok være ret hurtigt.

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 21-05-03 13:29

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-07-03 23:04

Hej Hundebol

Tak for points

Har været væk meget af tiden, så først nu opdager jeg at jeg har fået points. Fortsat gó dag.

Sren Rskilde