/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kabaler i win7 pro
Fra : sonjor
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 05-06-11 00:49

Jeg har installeret win7 pro på en PC, der tidligere kørte Vista. Jeg har kørt en ren installation, men jeg kan ikke finde spillene. Jeg har en mappe, der hedder spil, men der er ingenting i - kun en fil "spilcenter", men klikker jeg på den, får jeg at vide, at der" ikke er oprettet oplysninger om denne computers ydeevne". Jeg har kørt "klassificering" der viser et resultat på 5,9. Hvad gør jeg for at komme videre ???

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-06-11 07:30

Prøv at tjekke om der i system indstillinger er en mappe omkring vindows indstalation.
(Har ikke selv win 7)

I tidliger wondows udgaver var det sådan at man kunne vælge windows komponenter til og fra, underholdning var som Default uden flueben.

vh Ben

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-11 07:35

Lige nu tænker jeg under kontrolpanel - programmer og funktioner...

Hvis dette ikke hjælper dig kan du når du er på skrivebordet trykke F1, så kan du søge emnet i hjælp.

vh Ben

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 07:56

Mener at 5,9 er for lidt til at du kan bruge spil på din pc, ligesom du
sikkert ikke kan bruge visse funktioner for medie afspilning
http://www.solsuite.com/download.htm

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 05-06-11 07:56

du skal s under "alle programmer"/ spil
så ligger de der

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-06-11 08:23

De gemmer sig vel ikke i "Games", det gør de på min w7!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-06-11 08:51

Citat
Mener at 5,9 er for lidt til at du kan bruge spil på din pc

Nix, jeg har 3,2 og kan godt spille spil.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 05-06-11 09:08

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Mange tak, det var lige det, der skulle til.