/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopiering i Windows7 Live mail virker ej
Fra : Gin
Vist : 835 gange
50 point
Dato : 14-05-11 16:56

Jeg kører med Windows 7. Når jeg bruger Live mail, plejer jeg at kunne bruge kopiering ved at blokke tekst eller figurer i en mail, trykke på højre museknap og sige kopier. Det kan jeg pludselig ikke mere. I hovedpanelet for oven er "Kopier" også kun med skygget skrift????
Hvordan får jeg kopieringen til at virke igen????

Venlig hilsen
Gin

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-05-11 15:58

Har du mulighed for at tage et screenshot af problemet og uploade det til www.peecee.dk og poste linket til dit billede her.

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 16-05-11 08:29

Desværre ved jeg ikke, hvordan jeg tager et screenshot, og det vil vel heller ikke belyse problemet yderligere? Det jeg efterlyser er, at det må være et eller andet med konfigureringen.
Jeg har sammenlignet konfigureringen af min Live mail, med den min mand har på sin bærbare, hvor han også kører med Windows 7 og Live mail.
Der er konfigureringen den samme som på min, men det er der muligt at bruge kopiering ved at "blokke" tekst eller billede - så der må være et eller andet sted i Windows 7, hvor der skal ændres en konfigurering på min komputer????

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-05-11 09:49

Jeg ved ikke hvad problemet er med live hos hos dig. Har du prøvet og markere teksten og bruge Ctrl+C(kopiere til udklipsholder) og så, i paint fx. bruge Ctrl+v(indsætter fra udkllipsholder)

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 22-05-11 17:07

I Windows Live Mail kan man ikke bruge funktionen Ctrl+C - desværre. Jeg har forsøgt.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-11 08:33

Det er noget sludder, man kan sagtens bruge Ctrl+C og Ctrl+V.
Prøv og send den mail som du ikke kan kopier fra til kandu @ hilsoe.dk

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 23-05-11 15:38

Kære webnoob,
Du har ganske ret i, at man sagtens kan bruge Ctrl+C og Ctrl+V i Live Mail, det kan bruges, når det er tekst, men jeg kan ikke bruge det til at kopiere mine smileys. Nu sender jeg dig en mail med smileys, og så kan du jo se, om du med Windows 7 Live Mails kan kopiere dem på en eller anden måde....
Hilsen Gin