/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Når nu ik' andre vil...?
Fra : molokyle
Vist : 994 gange
500 point
Dato : 19-04-11 15:07

Så vil jeg da gerne ...i egen selvpromo- samt; -overvurdering ...gøre opmærksom på, at;

..JEG (</MOLOKYLE>) fylder år idag ..og TILYKKE

..og når nu ik' andre vil fejre denne solbeskinnede mærkedag.

..så bli'r & MÅ.. jeg jo nok nødt til: ..at gør' det sel'

</MOLOKYLE>

..og Go' Jul ..til jer osse

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-04-11 15:11

Hvor er det trist, at du ikke kender andre mennesker end brugerne på Kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-11 15:18
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-04-11 15:22

- flot vejr!

PS: Tror pigerne er i haven, det er jo dem der styrer den del af forretningen...

Sorry

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-04-11 15:23

Har du meldt dig til kandu fødselsdags kalenderen?
(jeg har ikke, det kommer ingen ved, at jeg fylder år den 9. et elller andet)
så er det synd for dig at de ikke husker din fødselsdag...

Vær du glad for at du i det hele taget fylder år, det modsatte er ikke rart at tænke på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-04-11 15:28

Jeg glemte helt:

Tillykke med de mange år.

Som jeg plejer at sige: Nu er vi snart lige gamle alle sammen...

Da jeg var to år og min store bror fire, var han dobbelt så gammel som jeg,
nu spørger folk hvem der er ældst?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-11 15:32

Jeg har ..og har altid haft; et lettere anstengt forhold til de 'nye' digitale sociale-medier som;

Div. Blog's, Twitter, Myspace, ICQ, MSN, Youtube, Yourface, Facebook

..og hva' de nu ellers alle sammen hedder?

Derfor bli'r jeg nok hængende .. HÉR ..på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-11 15:35

..og TAK: For de venlige tanker svendgiversen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-04-11 15:36

Jeg har ikke fødselsdagslisten

Men tillykke med fødselsdagen og skål i skivet

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-04-11 16:02

Citat
..og Go' Jul ..til jer osse[jul]

Du må sgu da have startet festen tidligt
Tillykke med dagen gamle dreng--som tiden dog går

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 19-04-11 16:10

Det er der skønsmæssigt kun 16.300.000 andre der også har. Hvad skulle gøre dig særlig interessant???

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-04-11 16:54

Stort tillykke herfra, molokyle. og pøj,pøj.

Citat
Jeg har ..og har altid haft; et lettere anstengt forhold til de 'nye' digitale sociale-medier som;

Div. Blog's, Twitter, Myspace, ICQ, MSN, Youtube, Yourface, Facebook

Endelig..... een lisså fornuftig som mig selv.
Er ved at være træt af at høre om "Blogs mig her og Blogs mig der". For ikke at tale om alles "sutteklud",Facebook.

Derfor mener jeg også at denne bemærkning,er helt malplaceret:
Citat
Hvor er det trist, at du ikke kender andre mennesker end brugerne på Kandu

Skal ikke undre mig om Kortoververden,netop er storforbruger,af op til flere af disse forlorne tidsfordrivere:
Citat
Div. Blog's, Twitter, Myspace, ICQ, MSN, Youtube, Yourface, Facebook

Ha`en god dag....... og Påske.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-11 17:30

molo- dear - er det allerede et helt år siden sidst?

Nordsted1 og Klaudi plejer at være på pletten på listens fødselarer.....

Søde molo - hjerteligt tillykke med solskinsdagen i dag!

Krammer fra Hanne

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-04-11 17:47

Jamen nu får du da også flere hilsner - end der ellers har været stemning for på det sidste ved kandu- fødselsdage- så godt initiativ.

Men du skal i hvert fald have et stort tillykke herfra Fyn

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-11 19:23

TAAAAARK....
...-.... al' samslet
Påængerne ...?
Jeg ta'r alså li' en tis' pause ...
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-11 19:34

..og jeg tror nu ik', at Klaudi : ( http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=19298 )
..''Fødselar-Arkivar" har sovet i timen.
Jeg tror bare at han ik' er helt vågen og/eller ..er stået op ...endnu
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-04-11 19:41

med dagen og tak for det dejlige skinsvejr.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-11 19:42

Hvad fik du så af gaver?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-04-11 19:47

Citat
og jeg tror nu ik', at Klaudi : ( http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=19298 )
..''Fødselar-Arkivar" har sovet i timen.

Jamen hvis det var tilfældet kan jeg godt forstå det- i de sidste tråde med fødselsdagshilsner var der jo meget lidt respons- så derfor er han måske blevet træt-

Men som sagt du får jo virkelig respons Molokyle- håber du har haft en god dag-

Dette er jo en fødselsdagstråd - så igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-11 19:48

ans -> Gaver ?

.. jeg har da da aldri' få'et no'et

http://festklaveret.dk/da/tekst/98/jeg+har+aldrig+faaet+noget.html

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 19-04-11 20:47
Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-04-11 20:51

Tillykke på Dagen
Kære Molo
Du får også et meget stort tillykke på dagen fra mig.
Håber kioskmanden henne på hjørnet ikke har glemt din fødelsdag

IPM

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-11 22:22

Her er så lige nogen Teløk'er fra mig.

Håber du har haft en god dag.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-11 22:30

Ihhhh, så behøver jeg ikke at varme stemmen så meget op til de konfirmationer mv., jeg skal til som gæst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-11 08:25

STORT tillykke din halvgamle dreng

Og hvor typisk, at jeg næsten lige havde tjekket føs'dagslisten og set at du snart fyldte år, og så lige igår var jeg slet ikke på plutten, øv øv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-11 13:19

hø hø, Nordsted1 - hvor gammel er't, du er

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-04-11 19:34

Nu når du har veloverstået din fødselsdag- så kig lige på Klaudi´s fødselsdagslink- måske du kunne give et lille besyv med, så Klaudi kan slutte tråden

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-11 20:12

Tak Klaudi, ...men det hedder nu:
.."KLOGE-" åge !!!
..og mange tak'sels for de 'andre' 'hilsner'
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-04-11 20:27

Selv takker Kig lige ind her http://www.kandu.dk/spg155109.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-11 23:52

Jow...

</MOLOKYLE>