/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
20" sidemonteret cykel hjul+styrspindler
Fra : dengalemand
Vist : 2022 gange
100 point
Dato : 04-03-11 14:45

hej allesammen!

Hvor kan jeg erhverve mig sidemonteret 20" cykelhjul? Jeg skal også bruge styrspindler til ditto.
Der må gerne være skivebræmser på. Jeg skal bruge dem til en cykelbil/er, så det er kun forhjulene der skal have bræmser.
Jeg har trævlet nettet igennem uden større held.

M.v.h
DGM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-11 17:03

Jeg går ud fra at det er sådan en du vil lave. (Ja det kunne være sjovt)

Jeg tog et par billeder nede på Lazarote (2008)
Cykelbilerne holder til ved promenaden et sted mellem Porto Carmen og lufthavnen.

http://www.billedeupload.dk/photo/2011-03/4ba4f0fb/IMG_0091.JPG.html http://www.billedeupload.dk/photo/2011-03/a5f02faa/IMG_0092.JPG.html

Læg mærke til pigerne som betaler for leje, mens drengene studerer teknik.
De gule er 4 personers køretøjer.

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 04-03-11 17:32

Hej Eyvind!

Nej, min skal være til en person, lavere & forhåbentligt hurtiger. Den du har fotograferet har jeg fundet forhandleren på nettet.
Det hele kommer an på hjulene og styrspindlerne, hvor man ka få dem fra.
Tak for billederne.

DGM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-11 18:23

Haløjsa - kan jeg måske lige få det link til forhandleren.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-11 18:34
Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 05-03-11 01:16

Hold nu op! jeg vil gerne have at i giver mig nogle forhandlere til hjul og forhjulspindler, derefter skal jeg gerne forhandle noget sjov.

M.v.h

DGM

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 05-03-11 14:06

Forøvrigt er det hundrede år siden at jeg fandt den på nettet, jeg gemte ikke linket, da den ikke var af interesse. Søg under 4 hjulet cykel/cykelbil så dukker den sikkert op. Kan huske at den var pebret i pris omkring 15-17000,-kr. Søg den evt på engelsk/amerikans så kommer der en masse op. Og, ja har været igennem det hele, er krop umuligt at finde 20" hjul og spindler, men da der laves 4 hjulede cykelbiler må det da findes.

DGM

Annuller spørgsmålet
Fra : dengalemand

Dato : 31-03-11 23:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar.