/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvornår og på hvilket program spiller Ca
Fra : troldenesdhb
Vist : 1360 gange
110 point
Dato : 20-02-11 09:59

TENNIS: WTA Turneringen fra Dubai, Forenede Arabiske Emirater - Finale

Denne linje er på Eurosport kl. 17.30, men den er ikke mærket med LIVE, den må sku da vises live, eller hvad?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 10:10

Der står direkte fra kl. 17:30 - 18:30 , når jeg kigger på DR - TV - oversigt - sport

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 10:21

I BT står der, at finalen starter kl. 16:30, så jeg er i tvivl om de viser hele kampen.

Citat
Finalen spilles søndag kl. 16.30. Følg den live her på sporten.dk

Det er så kun i tekst.

http://www.sporten.dk/tennis/wozniackis-modstander-er-fundet

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 120 point
Dato : 20-02-11 10:25

Feb 20
Tennis | WTA Dubai Time Match
15:30 Caroline Wozniacki v Svetlana Kuznetsova

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 10:25
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 10:56

Klaudi

Dit link er fra en engelsk side, så der skal lægges 1 time til .... så det passer sikkert med det BT skriver, at kampen starter kl. 16:30

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 20-02-11 11:01

Semifinalen blev ikke vist live på Eurosport, selv om der stod det på et par tv-sider. Den blev vist forskudt nogle timer, jeg fik aldrig checket om det passede.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-02-11 11:24

Jo, jeg så semifinalen direkte.

Kl. 11.00 dansk tid på Eurosport 2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 14:18

Klokken 16.30 dansk tid forsøger Caroline Wozniacki at hive sin første turneringssejr i 2011 hjem.

Det sker i finalen ved Dubai Duty Free Tennis Championships, hvor hun møder russiske Svetlana Kuznetsova i finalen.

Du kan naturligvis følge finalen live hér på sitet
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/tennis/article1506471.ece

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 14:53

Klaudi

Så er BT og ekstrabladet jo enige

http://www.kandu.dk/spg153855.aspx#1772270

Men "live" det er uden billeder ... kun tekst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 14:58

jep ingen billeder og efter wta egen side er der ikke mange muligheder,
eurosport er den eneste jeg kan se....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 15:00

det var så ikke wta's side jeg havde set, det er denne
http://www.dubaidutyfreetennischampionships.com/TV/TV-Broadcasters.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 15:04

Der står at der spilles 19:30 Dubai tid, DK tid, 16:30

Not Before 7:30 PM
[1] C Wozniacki (DEN) vs [16] S Kuznetsova (RUS)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-02-11 15:13

ja ja, vi kredser os jo ind til ca. 16.30

Man må jo så formode at Eurosport sender kampen forskudt ØV

17:30Tennis
TENNIS: WTA Turneringen fra Dubai, Forenede Arabiske Emirater - Finale (60min)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 15:18

ja de regner åbentbart med det er hurtigt klaret, 60 min.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 15:24

Det kan jo også være, at kampen ikke er afsluttet kl. 17:30 ... så den sidste del sendes direkte.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 15:25

Den mulighed er der jo så også

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 15:55

Tennis starter så snart snooker er færdigt, hvis de fortsætter som de er i gang med nu,
bliver det ca 16:45, mener snooker guru'en H.K.H.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-02-11 16:23

snooker er sygt godt at sove til

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 16:30

De spiller ikke som han havde forventet, nu siger han et kvarter mere, så omkring kl 17

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 16:35

Nu skal du jo ikke falde i søvn, hvis du vil se tennis

Ja ja ja, men kampen er startet, tennis i Dubai tager da ikke hensyn til om der spilles snooker, men BT og EB er afhængige af Eurosport ... Caro fører 2 - 0 efter 6 minutter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 16:37
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 17:46

Det klarede hun jo hurtigt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 17:47

Så er det slut .... Caro vandt ... det skriver BT

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-02-11 18:10

Og vi så ikke første halvleg på grund af avisernes mis information.

Godt hun vandt og fører igen på points, men hun mangler at slå Claisters og en ny kineser?
Og hvad med Williamsøstrene når de kommer tilbage??

Er hun den bedste må hun også kunne slå de bedste...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-02-11 18:37

Hun ligger nr. 1, så hun er den bedste. Længere er den ikke.

Men tak for debatten og alle svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-11 18:37

Halvleg i tennis ?

Aviserne har ikke misinformeret, de har hele tiden skrevet at kampen startede kl. 16:30, og det har været muligt at følge den "live" på BT og EB ... eurosport har skrevet at den ville blive vist fra kl. 17:30 - 18:30

Det er muligt at hele kampen kunne ses i Klaudis sidste link ... jeg har lige prøvet linket, og jeg haaaader, når der står "du er nr xxxxxxx" tillykke.

Desuden har C. W. ikke min store interesse. Hun deltager ikke i Grand Slam-turneringer .... de gange hvor hun har deltaget, så er hun ikke nået til finalen. Hun foretrækker WTA-turneringer, hvor de "stærke" ikke deltager .... men men men hun optjener point ... (som på kandu )

Men jeg vil godt se en kamp mellem C. W. og Kim Clijster.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-02-11 18:38

Tak for svaret Klaudi. Du får de 110 Point for antusiasmen

Ans, jeg laver en ny tråd, hvor du kan få 110

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 19:04

velbekomme, linket jeg kom med virkede godt nok, så til 3-1, godt nok irriterende med reklamerne, men hva' f....