/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
.exe holdt op med at fungere
Fra : xou
Vist : 2763 gange
160 point
Dato : 11-02-11 19:41

Jeg har flere spil ( + internet explorer 8) der ikke vil kører de siger bare at deres tilhørene .exe fil "de er holdet op med at fungere" ,f.eks
shaunwhitesnowboardinggame.exe er holdt op med at fungere
før det kom igang.
hvad er der galt !

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-11 19:47

Det bliver du lige nød til og forklare bedre, er det et browser spil vi snakker om?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-11 20:03

Er det noget med nogle genveje / programstarter du har flyttet.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-11 20:16

nej det er et spil primært der ikke vil starte op - dens exe fil vil ikke kører,men da jeg har været ude for det flere gange med flere programmer/spil må det være en fejl i windows men hvilken ???

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-11 20:52

Hvad hedder spillet? Har det fungeret før på den platform du prøver og afvikle det?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-11 08:19

det spil der heller ikke duer er Shaunwhite snowboarding som jeg lige har købt heller ikke vil need for speed undergground 2 virke det lave dog fejlen efter jeg har spillet i ca 10 min.internet explorer 8 ville heller ikke - jeg opgraderet til internet explorer 9 beta og det kører næsten perfekt.
de kommer med en fejl meddelsel at spillet lukkes ned da deres exe fil ikke længere virker.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-02-11 09:54
Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-11 10:40

Hej Stouenberg !
Jeg har indstalleret et x.exe errror program men det koster penge,læst meget om ie,exe error og setup.exe error og det er ret omfattene hvad der kan være galt men måske en dll fil der er beskadet,så hvad skal jeg gøre - Stouenberg og andre ????

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-02-11 11:40

Hvilket styresystem afvilker du spillene på?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-11 12:04

win 7

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 160 point
Dato : 12-02-11 12:15

Need For Speed Underground 2 er ikke kompatibelt med windows 7 så med mindre du har en enterprise, business eller ultimate version og kan installere den i XP mode så for du det ikke til at køre ordenligt. Med hensyn til Shaun White Snowboarding så har jeg endnu ikke fundet ud af om det er kompatibelt med windows 7, men hvis du har en af de tre før nævnte versioner så prøv og installer det i XP mode.

Hvilke spil er det du afvikler når Internet Explore crasher?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-11 12:33

hej webnoob !
jeg prøver at indstallere xp mode men jeg ved det vil hække med spillet da det nok kun er programmer der kan køre deri.
ang. ie 9 beta er det næsten perfekt - det var ie8 der gik ned hele tiden bruger derfor mozilla firefox.
men tak for hjælpen hertil vidre
http://www.microsoft.com/Windows/compatibility/windows-7/en-us/Details.aspx?type=Software&p=Need%20For%20Speed%20Underground%202&v=EA&uid=&l=en&pf=1&pi=6&c=PC%20Gaming&sc=Simulation%20%26%20Driving&os=64-bit

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-02-11 12:36

Du kan installere alle typer af appplicationer i XP mode også spil.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-11 16:58

hej webnoob !
jeg har inds. xp mode,men mine programmer nfs og det shaunwhite snowboarding vil ikke køre. AppName: shaunwhitesnowboardinggame.exe    AppVer: 0.0.0.0    ModName: shaunwhitesnowboardinggame.exe
ModVer: 0.0.0.0    Offset: 001dbed2
laver osse fejl her ,selvom jeg har sat ram til 2 gb , er der ikke noget video kort til understødelse af openGL eller direckt 3D men et skærmkort der hedder virtuel PC integration components S3 trio32/64 på kun 64mb og kan ikke ændres.
__________________________

Er der der andre idde`r
__________________________

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-11 17:09

Jeg har ingen løsning, men her er et progtam som lige kan teste hvad du kan køre af spil på din computer:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-02-11 17:16

Jeg har heller ikke umiddelbart nogen løsning på dit problem, så for at være helt sikker på der ikke er en systemfil eller noget andet der driller så ville jeg geninstallere windows.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-11 19:33

nu er min computer gået ned med netkortet er rødet sig en tur så måske skulle jeg geninstallere windows scannow /scc eller hvad det nu hedder den kommando men tak for hjølpen lukker ved at give point pga du fandt ud af at nfs undergound 2 ikke kan kære i win 7

Godkendelse af svar
Fra : xou

Dato : 12-02-11 19:34

Tak for svaret webnoob.eller hvad det nu var men tak for hjølpen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-02-11 21:34

Det var så lidt, er altid glad for at hjælpe.