/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
PeterTheisen - Gør det ondt
Fra : IBM760
Vist : 996 gange
100 point
Dato : 13-01-11 17:37

Nu har Peter Theisen igen kopieret et spørgsmål fra SOL.DK
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=2&conference=202&posting=2270207

Og som den eneste, må jeg ikke kommentere hans dumme spørgsmål på Kandu.
Han er en meget mærkelig person, han stiller spørgsmål som han kopierer fra diverse sider - og aldrig deltager han i debatten. Ofte annullerer han spørgsmålet, hvis ikke den rigtige svarer.
Så hans statistik ser noget speciel ud - værre end den bortgangne Jørn.

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 158
- Annullerede 77
- Slettede 0
Ialt 236
på ialt ca. 27 måneder - godt gået, næsten 10 dumme spørgsmål om måneden!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 17:49

han er en af de mange idioter der nasser på samfundet

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-11 18:01

Citat
Han er en meget mærkelig person, han stiller spørgsmål som han kopierer fra diverse sider - og aldrig deltager han i debatten. Ofte annullerer han spørgsmålet, hvis ikke den rigtige svarer.

Helt enig.En lidt forkvaklet person,helt uden selvstændig mening.Men vil dog gerne se sig selv,her på Kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-11 18:16

Han er en notorisk meningsplagiator.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-01-11 22:05

Er det ikke fordi han læser statistik og bruger os som undervisningsmateriale?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 14:13

Nu har Peter Theisen igen kopieret et spørgsmål fra SOL.DK, som han har lagt på Kandu.

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=206&posting=2271686#2271686

Og på kandu: http://www.kandu.dk/spg152990.aspx

Han er en ufattelig person - og han kan ikke finde ud af, at ophæve min blacklistning

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 18:46

Dagens andet kopispørgsmål fra PeterTheisen fra SOL.DK:

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=206&posting=2271997

Endnu et kopi indlæg .. Skrevet af PeterTheisen - Kl 18:45, 14.jan.2011
på Kandu.dk http://www.kandu.dk/spg152996.aspx

Enlige på kontanthjælp skovler penge ind
Fra : PeterTheisen Vist : 23 gange
10 point
Dato : 14-01-11 18:03

--------------------------------------------------------------------------------
Dette er, hvad en enlig på kontanthjælp kan få udbetalt:

Kontanthjælp for folk med forsørgelsespligt: 13.345 kr. pr. måned før skat = 9.834,53 kr. efter skat.

Boligsikring: maks. 38.624 kr. årligt = 3.218,67 kr. pr. måned.

Børne- og ungeydelse for netop født barn: 4.248 kr. pr. kvartal = 1.416 kr. pr. måned.

Ordinært børnetilskud: 1.240 kr. pr. kvartal = 413,33 kr. pr. måned.

Ekstra børnetilskud: 1.263 kr. pr. kvartal = 421 kr. pr. måned.

Børnebidrag - grundbeløb: 1.056 kr. pr. måned.

Børnebidrag - tillæg: 137 kr. pr. måned.

Friplads: Prisen for en plads i institution (typisk 3.000-4.000 kr. pr. måned.)

I alt til udbetaling: 19.496,53-20.496,53 kr. pr. måned.

Ufatteligt at idioten bliver ved med, at komme med dumme indlæg både på SOL.DK og KANDU.DK - det virker som SPAM.

Og på Kandu, må man ikke engang kommentere hans spørgsmål!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-01-11 19:40

enig det er ren spam- der er overhovedet ingen dialog.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 19:51

Peter er en større pestilens, end den BL Jørn nogensinde har været - han kunne i det mindste deltage i egne spørgsmål - og jeg vil påstå at Jørn's spørgsmål havde væsentligt mere indhold.

Samtidig har jeg en fornemmelse at, at Peter ikke forstår hvordan kandu fungerer.

Godkendelse af svar
Fra : IBM760

Dato : 24-01-11 21:32

Lad os hellere lukke dette spørgsmål.

Og Peter Theisen stiller fortsat mange kopi spørgsmå,
men til gengæld har han fjernet min blacklistning.
Så nu har jeg da en mulighed for at kommentere hvis jeg har lyst.

Og nu er han igen kommet med et spørgsmål om selvmord

Men tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-01-11 21:52

Selvtak! Ja,han er en spøjs fætter.
Han er åbenbart bange for at Kandu-folket kigger for lidt på SOL`en.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-01-11 21:54

Citat
Og Peter Theisen stiller fortsat mange kopi spørgsmå,

eller også stiller han det begge steder

Kommentar
Fra : PLT84

Dato : 08-05-11 11:44

Jeg undrer mig

Der optræder - har jeg konstateret i denne uge - en "navnebror", Peter Theisen, på nettet.

Denne person har, kan jeg læse af nogle indlæg her på 'kandu' og 'sol', overtaget min identitet og har hentet ammunition fra nogle blogindlæg, jeg i en perode skrev på blog.tv2 under nick'et PLT84.

- jeg hedder faktisk Peter Theisen
- men jeg har altså intet at gøre med den Peter Theisen, som skriver har på 'kandu' (og SOL).
- har en formodning om at den Peter Theisen, som huserer her, slet ikke hedder Peter Theisen (så mange er der altså ikke i Danmark, med det navn).
- Uanset om vi skulle have et vist fællesskab i meninger, hr. "Peter Theisen", synes du så det stunt er god adfærd / korrekt net-etik?