/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Hvilken trådløs/DECT telefon...?
Fra : larsbjoern
Vist : 745 gange
100 point
Dato : 25-10-10 19:10

Hej
Min Telefonileverandør (STOFA IP-telefoni) kan pludselig ikke tilbyde "Vis nummer funktion", for, som de siger, min nuværende 10 år gamle Ericsson 260 ikke kan "modtage de nye standarter" ???

Så jeg skal åbenbart investere i en ny!
Har du erfaringer hermed! Hvad skal jeg vælge? Evt. med 2 håndsæt!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-10-10 19:20
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-10-10 19:22

http://komputer.dk/test/telefoner/siemens-gigaset-s675-ip
Den kan sikkert findes billigere på nettet et andet sted da artiklen er 2 år gammel

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-10-10 19:23
Kommentar
Fra : alka

Dato : 26-10-10 06:38

Siemens er et rigtigt godt bud. De er robuste og "driftsikre" - evt. med blue tooth!

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-10-10 09:28

Jeg har flere års erfaring med Siemens, har et sæt med 2 håndsæt, sender + 1 håndsæt i erhvervsbygning og 2. håndsæt i bolig 15 meter derfra, med mure imellem, det kører fint uden problemer. Har på samme tidspunkt og med 2 håndsæt, samme installationsmetode, samme afstande, også brugt DORO, som gik i udu efter 1 år, håndsætte ringer, men vi kan ikke tale.

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 04-11-10 15:03

Jeg har set lidt på Siemens Gigaset SL400 men hvad er forskellen på denne og den der hedder SL400A ?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-11-10 15:49

Det kan du da se på Siemens hjemmeside.