/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
dias scanner /film strip scanner
Fra : vagnlundquist
Vist : 9344 gange
300 point
Dato : 25-10-10 16:04

jeg har købt en sådanne, og har forsøgt at installere den, men den kan ikke finde scanneren
3 studenter prøvede også , men nej , ikonet kommer på skærmen , og når jeg klikker på det
kommer menuen frem som jeg så følger , men : kan ikke finde scanner . der står i vejledningen
at tidligere versions af photo impression 6 skal denne afinstalleres , men der er kun HP
printeren sat til . USBen har min datter brugt engang for at lægge billeder ind, det er en
acer extensa 5635zg med Windows 7 og 64 bit , der står at dias scanneren den køre 32 men
har man 64 så køre man bare den, jeg har prøvet dem begge men det hjælper ikke, jeg har
også afinstalleret og genstartet , men er der en der kan hjælpe , vil jeg blive glad. jeg er nok for
gammel 77 år ? .
venligst Vagn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-10-10 18:13

Du bruger et billedbehandlingsprogramm klik på fil, import twain, vælg kilde og der skulle du se din skanner.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-10-10 18:38

Du har forhåbenligt installeret softwaren uden scnneren koblet til.
Med de nyere windowssystemer foregår det på den måde.

Når så scanneren tilsluttes skal computenens plug nplay genkende den, og gøre installtionen færdig.

Hvis dit styre system er 64 bit, skal du også installere 64 bit softwaren.

Husk fremover at bruge samme usbport.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-10-10 20:23

dias scanner /film strip scanner

Vi kunne godt bruge et navn på den, det gør det hele lidt nemmere

Citat
jeg er nok for gammel 77 år ? .

Man bliver ALDRIG for gammel til at rode med computere

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-10-10 09:33

Hvis du har afinstalleret software, har du nok ikke fået fjernet filerne i reg. databasen også. En løsning kunne være at bruge Revo uninstaller.
www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Kommentar
Fra : vagnlundquist

Dato : 26-10-10 10:08

undskyld, det er en My Gear dias scanner. jeg takker for svarrene og prøver at følge dem

tak tak Vagn