/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Lille tekst
Fra : johnl
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 03-09-10 10:19

Ere der en som kan fortælle mig hvordan man gør sin tekst størrer har prøvt at ændre skarmeinstilling uden held det blive mindre og mindre kan snart ikke læse det mere håber i kan hjælpe ..
mvh Johnl

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-10 10:25

Prøv at holde ctrl tasten nede imens du drejer på hjulet på musen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-09-10 10:36

Er det Vista så:
Nede i højre hjørne lige over uret står der et TAL% og med pilen kan du ændre dette.
(samme resultat som det fra Nordsted1)

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 03-09-10 14:47

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   28
- Annullerede   18
- Slettede   0
Ialt   47

Så ny er du da heller ikke med alle de spørgsmål du bare har annulleret.

Er det tekst i word, photoshop, internet eller hvor?

Har du prøvet med et par briller.

vic200

Kommentar
Fra : Monac

Dato : 03-09-10 15:41

Ja den er god nok, bogstaverne bliver store hvis du sætter dem op til 200%

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-09-10 19:14

Hvis det skal gøres permanent så skal du starte Internet Eksplorer og trykke på Vis - tekststørrelse - større.

Dette gælder for internettet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-10 19:46

Citat
Prøv at holde ctrl tasten nede imens du drejer på hjulet på musen

Er også en permanent løsning

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 04-09-10 07:42

Tak for svaret Nordsted1.
mvh johnl