/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Udbyder
Fra : spam-free
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 23-08-10 15:02

Noger der kan anbefale dette/ eller omvendt
http://www.skyline.dk

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-08-10 15:19

jeg kender flere der har det
det er rigtig godt

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-08-10 15:19

Det virker fortrinligt - MEN det bruger op til for 450 kr. årligt i strøm, da det er en "Radio"sender/modtager! (Ca. 25 wat i timen). Deres nye sender/modtager, der blot skal stikkes i el-kontakten kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-10 15:20

Skyline bruger FWA

Citat
Fakta om FWA
? Fixed Wireless Access eller FWA består af faste, trådløse bredbåndsforbindelser, som er baseret på radioteknologi.

? Båndbredden kan gå op til fire Mbit/s eller 34 Mbit/s. Der er i Danmark uddelt syv tilladelser til firmaer, der vil etablere FWA-forbindelser. De ligger i frekvensområderne 3,4-3,6 GHz og 24,5-26,5 GHz.

? Forbindelsen kræver frit udsyn mellem central og abonnent. Abonnenterne skal bruge en parabolantenne til kommunikationen med centralen.

http://www.computerworld.dk/art/74197/mediascape-lukker-i-danmark

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-08-10 17:43

det er aldeles udmærket. og når de lover 2 mb linie, så får du mindst 2 mb. der er ikke tab som på mange andre linier.
har selv haft det i snart 2 år.

Annuller spørgsmålet
Fra : spam-free

Dato : 22-09-10 11:15

spam