/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player
Fra : Disi
Vist : 645 gange
125 point
Dato : 09-07-10 06:23

Windows Media Player
Denne har fungeret perfekt ,lige ind til i sidste uge.
Når jeg afspiller musik går den ned i hastighed,det lyder ganske forfærdelig .
Jeg køre Win 7

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-07-10 08:01

- slet og geninstaller...

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 09-07-10 08:14

Hvordan sletter jeg i Win 7 ?? programmet ligger ikke i "fjern program "

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-07-10 08:21

- så glem det med at slette og installer denne:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 09-07-10 08:49

Tak er gjort det hjælper bare ikke
De 10 første sekunder går fint,men så går den bare ned i omdrejninger

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-07-10 08:53

det er nok sangen skal du se....................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-10 09:30

Det er din lyddriver som der udu i - ikke Media Player den kan du forsat bruge når du får lyddriveren på plads, gå til Enhedshåndtering og slet lyddriver, genstart din computer nu kommer der så meddelelse om der fundet ny hardware, det er din lyddriver og Windows finder i løbet af få sekunder selv en driver som kan bruges

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 09-07-10 09:32

Hej o.v.n
Det prøver jeg når jeg kommer hjem fra arbejde også giver jeg lige en besked om det virker

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-07-10 09:34

Under programmer og funktioner øverst i venstre side står der "Slå Windovs funktioner til eller fra", hvis du klikker på dette link ligger Windovs Medieplayer under Mediefunktioner.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 09-07-10 21:41

gå til Enhedshåndtering og slet lyddriver ???? hvor finder jeg den i win 7

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-10 21:49

Skriv enhedshåndtering i søge linjen lige over startflaget, Windows foreslår sikkert enhedshåndtering længe før du har skrevet hele ordet og du klikker bare på søgeresultatet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-07-10 14:05

Citat
Hvordan sletter jeg i Win 7 ?? programmet ligger ikke i "fjern program "

LOL

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 10-07-10 22:23

o.v.n
Jeg kan ikke finde mir lydkort
Er det mig der er fatsvag
Eller kan du forklare nærmere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 23:15

Jeg prøver lige at starte en Windows 7 computer som jeg har til eftersyn - - - - -vente vente

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 23:17

Nu du er i Enhedshåndtering, der er vel ikke nogen gule spørgsmålstegn?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-07-10 23:19

Lydkortet finder du inde i computeren, hvis du mener softwaren til at indstille lydkortet så skal du kigge inde i kontrolpanelet, du kan også kigge inde i enhedshåndteringen om driveren til lykdkortet er installeret. Enhedshåndteringen fider du ved at skrive devmgmt.msc i kør.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 23:28

Klikker på Start flaget og skriver enhed i søgelinjen længere når jeg ikke før Windows har gættet hvad jeg søger efter og jeg klikker på Enhedshåndtering,
i vinduet som åbner finder jeg Enheder til lyd, video og spil, klikker på den lille pil til vendtre for linjen og så er lyddriveren vist: Realtek High Definition Audio, den kan jeg højre klikke på og klikke på Fjern, så vil der komme en advarsel om at jeg er ved at fjerne enheden fra systemet og det skal der klikkes OK til, genstart så Windows vil forsøge at installere en brugbar driver, hvis du bliver spurgt om der skal søges på internettet så siger du Ja til det.
Hvis de skulle mislykkes så husk hvad lyddriveren hedder og find så en på internettet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 23:32

Citat
Enhedshåndteringen fider du ved at skrive devmgmt.msc i kør.
det er den avancerede måde, min anvisning hvor jeg kalder en spade for en spade eller kalder enhedshåndtering for enhedshåndtering virker altså også og så er linjen Kør sikkert slet ikke vist i en Windows 7, det er noget man selv skal aktivere ved at tilpasse Start

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-07-10 23:40

nej o.v.n, i 7 der skriver du det bare i den tekstbosk der er lige over musemarkøren når du har klikket på windows logoet. Kør kan du finde ved at holde windows tasten nede når du trykker på R

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 125 point
Dato : 11-07-10 00:02

Den tekstboks er en søgelinje og ikke en Kør kommandolinje, kommandolinjen kommer som du skriver frem ved at klikke på Windows tasten og R
men nu ikke skændes resultatet bliver det samme uanset hvilken vej man bruger for at komme i Enhedshåndtering

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 15-07-10 10:12

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-07-10 10:40

Er problemet løst, synes ikke du har skrevet noget om det.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-07-10 08:48

Nej det er ikke løst ((
Min Pc mand siger jeg skal formatere den,men jeg orker næste ikk,for tror ikke på det er det.
Dell var nede for ca 3 mrd siden og sætte ny hardisk mm i den,så den er jo rimlig ny renoveret.