/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
You tube
Fra : abra
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 03-06-10 20:12

er der nogen her der har en mail-adresse til "you tube", så man kan få lov at møde en REAL person og stille et spørgsmål.
Deres hjælpesider kan ikke løse problemet.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 03-06-10 20:15

hvorfor jeg er bar nysgerrig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-10 20:35

Citat
Hvis du har brug for hjælp, kan du se Hjælp. Vi har svaret på brugernes mest almindelige spørgsmål, og hvis du ikke kan finde dit svar der, sendes du videre til en formular, hvor du kan sende en e-mail til kundeservice for at få hjælp.

Der står at du bliver sendt videre til en formular... jeg har ikke selv afprøvet det

http://www.youtube.com/t/contact_us?hl=da

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-06-10 22:03

Glem det

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-06-10 22:31

Ja puha hvor interessant...

Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 6
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 25

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-06-10 04:00

Der er vist nok et forum på youtube hvor du kan stille spørgsmål.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 05-06-10 01:16

Citat
er der nogen her der har en mail-adresse til "you tube", så man kan få lov at møde en REAL person og stille et spørgsmål.

HVIS VEDKOMMENDE VIL tjatte med dig, så meld dig ind PÅ TUBEN, så kan du sende PMèr
eller mail´s__ til vedkommende___? som HELT sikkert har frabedt sig SAMME//////

grundet dit spørgmål_____?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 05-06-10 01:17

Citat
stille et spørgsmål.
Deres hjælpesider kan ikke løse problemet.

Og hvorfor kan VI IKKE hjælpe dig_____?