/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Jupiters måne Callisto
Fra : simont
Vist : 477 gange
320 point
Dato : 01-05-03 18:07

hej.

Er der nogle der ved hvad middelafstanden fra jupiter til jupiters måne Callisto er.

hilsen simont

Accepteret svar
Fra : vrigsted

Modtaget 330 point
Dato : 01-05-03 18:10

hej.

jeg har engang læst i en bog at den er 1883000 km.

håber det var svar nok... ellers spørger du om mere

hilsen Vrigsted

Kommentar
Fra : simont

Dato : 01-05-03 18:12

mange tak vrigsted

Godkendelse af svar
Fra : simont

Dato : 01-05-03 18:13

Tak for svaret vrigsted.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 01-05-03 18:29
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 18:39

vrigsted - du er da godtnok noget af en klæbe-hjerne.

På mindre end tre minutter kom du liiiige i tanke om, at have læst en bog engang !!! Yeah right - inden jeg eller andre får beskyldt dig for pointfuskeri - og mailer disse indlæg til kandu skal du lige vide at de kan se hvilken puter disse indlæg kommer fra - ( spørg bare Cyberfish om det - han prøvede det sidste måned )

http://www.kandu.dk/dk/spg/14697 - en anden tråd der gik liiiige vel stærk nok !!!

Selvfølgelig er der en sandsynlighed for at du ved disse ting - men den ser altså mistænksomt ud.

Og skulle jeg her have insinueret noget der er ukorrekt bedes du modtage min uforbeholdne undskyldning!!!

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 18:42

Så fik du lige banket dig ind på førstepladsen vrigsted - på pointtavlen.... og i øvrigt simont - tager du bare sådan et svar for gode varer - du tjekker ikke op, eller udbeder dig dokumentation ?

Næsten synd at sådan en kreativitet ikke fører til noget.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 18:49

Skulle nogen andre være interesseret i emnet dukker dette link op på TDConline - http://www.systime.dk/cd/orbit/deniplaneter/nineplanets/callisto.html og bevidner at vrigsted må siges at huske knaldhamrende effektivt

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 19:08

Det er uden tvivl pointsvindel.
Vrigsted har flere brugernavne og besvarer sine egne spørgsmål.
Jeg har læst de to første, som han også har "besvaret".

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 19:13

Ja det er temmelig dårligt lavet .........
tror så jeg vil skrive til kandu .... hader bare at sladre, men det er vel for fair-play´et man bør gøre det......

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 19:17

Ja, helt bestemt, Karina!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 19:21

Og nu skal jeg denondebroderemig betale 32 point for at komme herind - har da godtnok masser af point at købe for - men det er sgu lige at stramme buen det der....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 19:30

Jeg har også betalt 32 point for at komme herind.
Men skriv endelig til kandu!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 19:38

Det har jeg gjort nu - jeg har antydet at de måske skulle kigge på det, så får vi se om der sker noget.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 21:49

Det er jeg sikker på, der gør, Karina.
Tænk blot på hvor konsekvent de skred ind over for CyberFish.
Hm, måske skulle vi foreslå en ny kategori med navnet "Månedens pointsvindler"?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 22:02

*LOL* - ja jeg sidder og leger med Photoshop og overvejede at lave en smiley man kunne tildele månedens svindler......

har du set den ovre i : http://www.kandu.dk/dk/spg/14697 - har kun set den en gang - mener du var med i den ikk`?

"er lige kommet hjem fra ferie"

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 22:28

Nej, den fik jeg aldrig fyret nogen kommentar af i. Det blev ved tanken.
Men det med smiley´en lyder som en god idè: et rigtig lusket fjæs med skulende blik.
Velkommen tilbage fra ferie iøvrigt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 22:32

Eller måske skulle smiley´en bare hedde "pointsvindler"?
Ved mistanke om pointsvindel kunne man så lægge den "diskret" ind
og blot tilføje et spørgsmålstegn.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 22:43

-------------------------------------------------------------------------------

uuupppsss har lige opdaget linket er forkert SORRYYYYY - det rigtige kommer her :
http://www.kandu.dk/dk/spg/13977
og har ikke været på ferie - svindleren har åbenbart - men det kan du læse i tråden ovenover nævnt.

kan da godt prøve at lave en - med en tekst og et stort spørgsmålstegn i - så får vi se om Kandu gider have den.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 23:00

Jeg kunne heller ikke rigtigt forstå det med ferien, for jeg syntes, du havde været her hver dag.
Men man kan jo også sidde på Bali og logge ind på kandu derfra.

Jo, i den sidstnævnte tråd fik jeg givet mit besyv med...

Hvad smiley´en angår, så må den da lige være sagen for kandu, for pointsvindlen undergraver jo
det koncept, de står for.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 23:05

Ja og der er vist en del profiler blandet ind i det - .........
ja, vi får se hvad det bliver til.

Han/ hun bliver forhåbentligt "bannet"......

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 23:15

Jeg glæder mig til at se smiley´en.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 00:10

Rellom hvis ikke Kandu lancerer den - må du så få den via mail *G

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-05-03 00:17

Det tilbud kan jeg ikke sige nej til.
Min mail-adresse er: festsang@aub.dk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-05-03 00:20

Men jeg er nu ret sikker på, at kandu lancerer den.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 00:43

yes er ved at lave en tekst "Busted" .... der efter et par sekunder exploderer ( en animation ) .....

nogen andre ideer, Rellom....?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-05-03 00:57

Ikke nogle bedre ideer end den, du allerede har gang i
- i hvert fald ikke, hvis jeg har forstået dig rigtigt.

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 02-05-03 12:25

Prøv lige og hør jer selv.
Utroligt...

Jeg synes, at sådan en beskyldning er .... fuldstændig sindsyg.
Jeg synes at sådan nogle skulle udelukkes fra kandu

Nu har man fået de points som man har kæmpet for,
og så kan folk ikke klare at man ligger nr. 1

Hvad er problemet
Hvad gør jeg galt?

MVH. vrigsted

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-05-03 17:11

Spørg hellere om noget, du ikke udmærket godt ved i forvejen.
Og hvis du mener, nogen skal udelukkes, sender du bare en mail til kandu.
Den slags er de rigtig gode til at tage sig af. Det har de gjort før!

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 03-05-03 16:38

ok, men skriver kandu så til mig om at jeg har gjort nogede forkert, eller hvad....

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 03-05-03 16:39

og så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvad jeg har gjort forkert

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 03-05-03 16:40

og så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvad jeg har gjort forkert.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-06-03 12:47

Fik denne mail idag - fra Kandu vedr. snyd i denne tråd ( og de andre vrigsted snyderier :

[citat]
Hej Karina

Undskyld den lange svartid. Og undskyld hvis der skulle være nogle e-mails vi har overset, det burde ikke ske, for vi tager dem slavisk, men det er ikke alle som nødvendigvis behøver at blive svaret på.

Med hensyn til disse spørgsmål du omtaler her, var her tale om 1 person som figurerede 3 personer, og snyd sig til billige point. Alle 3 brugere er fjernet fra systemet.

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)
[/code]

Fnoller

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-06-03 12:57

Fedt, Karina.
Også Elopius er blevet fjernet fra systemet.