/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan 2
Fra : Christa.N
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 28-04-10 15:41

oppe i søgefeltet hvor man skriver hjemmesider hvordan sletter man så det sådan at man ik kan se hvad man har været inde på

Hvordan hvis man har firefox og win7

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-04-10 15:52

I Firefox går du ind i funktioner og vælger slet historik

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 16:22

Citat
I Firefox går du ind i funktioner og vælger slet historik

Det jeg tænker på er gamle password eller noget jeg har klikket gem til, som ikke er aktuelt mere o.s.v - det forsvinder jo ikke, når man sletter historik.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-04-10 16:34

Slet dine cookie hvis du vil have slettet adgangskoder der er gemte.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-04-10 16:40

Hvilket af Dine 2 spørgsmål om samme følger Du mest med i ??

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 17:05

Ej LuffeA

Jeg så det her spørgsmål, en bruger stiller og får så lyst til at vide, hvordan man gør det med firefox og win7, som er det jeg har - kan jo ikke tillade mig at spørge i hendes tråd, hvis jeg havde gjort det, ville du også svine mig til ik'
- jeg kopiere så spørgsmålet og tilføjer mit tillægsspørgsmål !

Citat
Hvilket af Dine 2 spørgsmål om samme følger Du mest med i ??

Har konen forladt dig, så du bliver nødt til at genere andre - f.eks mig her på kandu - eller er det din arbejdsløshed der skal hævnes, for du har tydeligvis behov for at trampe på nogen dagligt.
GUDFRIMIGVEL HVOR ER DU YNKELIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-10 17:05

1. I Firefox skal du klikke på Funktioner> Indstillinger.

2. 2. Klik på Sikkerhed øverst.

3. 3. Klik på Vis adgangskoder-knappen.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 17:16

1. I Firefox skal du klikke på Funktioner> Indstillinger.
OK
2. 2. Klik på Sikkerhed øverst.
OK

3. 3. Klik på Vis adgangskoder-knappen.
Ved mig står der: Husk adgangskoder til websteder (er vippet af) = undtagelser (knappen)
Er det så undtagelser knappen jeg kan sortere i ?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 17:21

Citat
Slet dine cookie hvis du vil have slettet adgangskoder der er gemte

Kan du pinde det ud, det er jo win7 ?

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 17:59

Tak for svaret bevi54.

Jeg håber du svarer på min PM

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 28-04-10 18:21

selv tak er besvaret.