/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl på XP opdatering ??????
Fra : Eyvind
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 02-04-10 16:52

Hej.
Jeg har en bærbar HP Compaq nc 6120 1,73 Ghz 1024 MB ram med XP sp3 og IE 7

Der skal ikke foretages ret meget i browseren eks. besvarelse af mail ol.
først fryser musen
Og så tastaturet

Det sker både med følepladen og med ekstern USB mus

Tilslutning af SD kort kan også få den til at fryse

Jeg har ladet medfølgende HP CD rulle i gennem og rullet sp3 ind over.

Jeg kan mindes noget om fejl på opdateringer ..................... men kan ikke huske hvad.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-10 17:17

Hvilken browser? Her er det en HP stationær med XP og alle opdateringer, ingen problemer med Firefox, der kom en opdatering til Internet Explorer i går, men den langsomme browser er der vel ikke ret mange som gider vente på benyttede du ikke chancen da der kom opdatering med browservalg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-10 17:25

Det er ikke min comp.
Den har IE 7.
Jeg må ikke lægge en anden browser ind.
Jeg har kørt ubuntu mint på en installeret USB pen hvor den selv rettede sig til den "nye comp."
Altså Firefox uden problemer.
Jeg har skannet harddisken.
Drivere er kontrolleret - dog viser den plug and play skærm i enhedshåndtering, men uden gule anmærkninger.

Jeg kører selv med XP og IE 6
Vista med IE 7
win7 med IE8
...........................uden problemer.

vender tilbage senere.............

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-10 18:13

Prøv om du kan finde og fjerne KB980182 det er opdateringen til Internet Explorer fra 31-03-10, måske det hjælper hvis det er opdateringen som driller eller installerer Internet Explorer 8 den er såmænd ikke værre end de andre 6 og 7

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-04-10 18:17

Forkert o.v.n.
Når ma kommer op i alderen som jeg er, så passer Internet Explore fint til mit reaktionsmønster!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-04-10 18:30

Kors i hytten, o.v.n. foreslår at du sletter. Han må være syg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-10 18:40

Problemet er helt tilbage fra midt i februar, så det hjælper ikke med den opdatering fra 31-03-10

Men på et tidspunkt så jeg her på Kandu en, som havde nogenlunde samme problem, og det var vist en opdatering som drillede.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-10 18:53

Er det dette du tænker på?
http://www.kandu.dk/Spg145982.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-10 19:35

Klaudi - Ja det var den jeg kunne huske.....................
Jeg fulgte refi og fjernede både 9-3-10 og 11-3-10

Nu skal der testes - jeg venter lige og ser hvad der sker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-10 19:40

Første test med, at sende et screenshot af de filer der blev fjernet går fint.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-10 19:48

Og ganske som jeg havde forventet forsøgte de samme filer sig igen.......
Nu står den til brugerstyret og ikke automatisk.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-10 19:49

Tak for svaret Klaudi.
Det var vist lige den jeg skulle bruge.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-10 19:55

Velbekommen, håber det blir ved at virke