/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Twitter problem
Fra : NoName7620
Vist : 471 gange
500 point
Dato : 17-03-10 20:54

Jeg har haft held til at smide EN tweet ind på avisens hjemmeside http://www.lemvig-folkeblad.dk/

Ville gerne kunne smide en hver gang der er nyt fra min side, men kan simplethen ikke få det til at virke, jeg klikker på "Join the conversation" nederst til højre og der åbnes en side med denne søgning og et skrivefelt foroven. Jeg skriver heri og klikker tweet, får beskeden status opdateret og den tweet jeg lige gemte ligger nu som mit nyeste tweet, men ikke på listen som vises på avisen.

Nogen der er ferm til twitter og kan forklare hvad jeg gør forkert ?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 500 point
Dato : 17-03-10 23:35

Du gør ikke noget forkert, fejlen er i bladets hjemmeside. Jeg har lige prøvet.

Kontakt bladet og forklar dit problem.

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 19-03-10 15:05

Nej, det har ikke noget med bladet at gøre, har selv langt om længe gennemskuet det.
Jeg troede jo at boksen på deres hjemmeside var tilknyttet en profil, så når man smed tweet via "Join the convesrsation" skrev man direkte til dennes twitter-boks, men nej, man skal blot bruge en af de ord som indgår i pågældende twitter-boks søgeord. Jeg skal dermed blot huske at f.eks. Lemvig skal indgå i tweet.

Tror dermed at problemet er løst, tak granner01 for indlæg, du får blot pointene for deltagelse.

Godkendelse af svar
Fra : NoName7620

Dato : 19-03-10 15:05

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-03-10 20:07

Selv tak, godt du fandt ud af det.