/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
ADVARSEL mod Dragecity o.l.
Fra : prio
Vist : 1438 gange
100 point
Dato : 01-03-10 22:34

Advarsel :
Hold jer fra at handle via internettet hos dragecity.dk,
som også driver automaatter.dk, guleroden.dk, sug.dk, fyrogspar.dk og candleworld.dk.

Man har stor sandsynlighed for at få en masse ærgelse og ulejlighed ud af det.

Jeg bestilte og betalte en drage i starten af februar hos Dragecity, og kunne læse, at varen ville blive leveret fra dag til dag.

5 hverdage efter var varen ikke modtaget, så jeg forsøgte at ringe, uden held, og rykkede derfor for varen via mail.
Ingen respons.

8 dage efter bestilling forsøgte jeg igen at ringe, men firmaet er umuligt at komme i kontakt med.

Annullerede handelen, da jeg ikke kunne vente længere på dragen, der var en gave.

14 dage efter bestilling, og 5 dage efter afbestilling - og efter køb af drage andetsteds - modtager jeg så varen.

Sendt uemballeret og som B-post (dag-til-dag levering).

Checkede på Trustpilot.dk, og så, at jeg havde valgt det forkerte firma at handle med.
Masser af dårlige anmeldelser.

Firmaet har stadig ikke reageret på mails eller opringninger.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 01-03-10 23:01

Helt lyssky er firmaet dog ikke, men derfor kan det jo sagtens være noget plattenslageri.
Måske er det et gammelt kræmmerfirma over fra heden af. De har alle dage været ilde omtalt for deres forretningsmoral!

Dragecity.dk
Snerlens Kvarter 10
7400 Herning
Email: dragecity@dragecity.dk

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-03-10 01:02

Citat
Helt lyssky er firmaet dog ikke, men derfor kan det jo sagtens være noget plattenslageri.
Måske er det et gammelt kræmmerfirma over fra heden af. De har alle dage været ilde omtalt for deres forretningsmoral!

Dragecity.dk
Snerlens Kvarter 10
7400 Herning
Email: dragecity@dragecity.dk

HÆHÆHÆ, det er vel ikke et LAASBY SVENDSEN firma, for såeeeeee

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-03-10 07:48

Svendsen er en fin fyr.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-10 14:56

Ja Svendsen er OK, men Låsby Svendsen er en plattenslager.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-03-10 15:18

Ha ha ha
Låsby Svendsen er en fin fyr.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-03-10 17:12

Det er Låsby Svendsen helt klart, men han er stadig en plattenslager og alligevel en snu ræv

Godkendelse af svar
Fra : prio

Dato : 02-05-10 21:45

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : TeeAr_Shops

Dato : 22-11-22 23:15

Jeg bestrider ikke ovenstående oplysninger om DrageCity.dk og daværende ejer. Det kan sagtens have været tilfældet at ejeren var/er en plattenslager.

Vil blot pointere for andre der måtte falde over disse indlæg, at DrageCity har været under flere ejere sidenhen, og siden april 2022 har været ejet af mit firma TeeAr Shops. Udeblivende varer eller ingen kommunikation osv osv er ikke en del af vores måde at drive forretning på. Vi lever af tilfredse kunder der vil anbefale os, eller i det mindste ikke svine DrageCity til
Så I kan trygt besøge DrageCity igen.

TeeArShops har intet med andre nævnte hjemmesider at gøre.