/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukning af konto
Fra : DplusI
Vist : 466 gange
40 point
Dato : 30-01-10 12:54

Hej

Hvordan lukker jeg min konto? Jeg kan ikke finde de på siden.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 30-01-10 12:55

Det kan man ikke, du kan gå ind og framelde dig mails, det er det eneste

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 30-01-10 12:57

Hvis du blev slettet, ville det blive et problem i de tråde du havde været med i. Og da det er et vidensdelings forum så ville noget af den viden jo gå tabt

Du kan som jeg skrev gå ind og framelde dig mails og så lade være med at logge på.

Kommentar
Fra : DplusI

Dato : 30-01-10 12:59

Det er f***** dårligt lavet. I alle mulige andre fora forsvinder ens gamle beskeder ikke, bare fordi man udmelder sig.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 30-01-10 13:00

Tjaeh, men det har de valgt her

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 30-01-10 13:01

Det skulle være en trist smiley og ikke en sur smiley, hmmm

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-01-10 13:02

konto

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-01-10 14:20

Interessant, at du tilsyneladende har oprettet dig som bruger med det ene formål at brokke dig over, at du ikke kan fjerne dig som bruger

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-01-10 14:44

Der må jeg give Kortoververden ret, din profil fortæller jo alt om din adfærd på KANDU.
Det var vist ikke særlig gennemtænkt med den indmeldelse.
Men det kunne jo også tænkes, at du en dag, klokker i det (igen) og har brug for et godt råd!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-10 17:29

Citat
Interessant, at du tilsyneladende har oprettet dig som bruger med det ene formål at brokke dig over, at du ikke kan fjerne dig som bruger

Kan da også tænkes, at DplusI har meldt sig ind,og indset at der ikke var noget at spørge om, det er jo trods alt ikke en helt ny profil

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-01-10 18:57

Det er da nemt nok at få lukket sin konto - bare lav noget overtræk på den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-10 19:17

Citat
Er der nogen der vil købe en jakke fra "A Collezoni" - er lige hoppet på den i dag. Mødte ham på nørrebro. Kan meget godt lide jakkesættet, men jeg vil gerne af med jakkerne.....

Fik du solgt alle deine jakker.