/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Accepter kommentarer og give point
Fra : Bolette103
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 26-04-03 00:07

Hej Alle brugere af kandu.dk!
Er ganske ny i dette forum og mener det er alle tiders site!
Jeg har svære problemer med at "acceptere kommentarer" og dermed tildele point til den bruger, der har den bedste kommentar til et stillet ?.
Problemet for mig er kort og godt, at knappen mrk. "Accepter kommentar" tilsyneladende ikke findes på mit skærmbillede, hverken til venstre eller til højre for den skrevne kommentar. Ejheller for oven eller for neden. Et link til "Accepter svar" kan jeg heller ikke få øje på, så jeg ved ikke mine levende råd! Kan-/ vil nogen hjælpe mig .
Mvh. Bolette103.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 26-04-03 00:22

Teksten "Accepter som svar" skal stå til højre over alle kommentarer i den tråd, du har oprettet.
Kan du ikke lige lægge et link til tråden/spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-04-03 00:25

PS! Har du flere brugernavne? I så fald skal du logge på med det brugernavn, spørgsmålet er oprettet under.
Ellers kan du ikke acceptere nogen kommentar som svar.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-04-03 00:52

Ja, den findes jo kun på de spørgsmål man selv opretter

Velkommen til ....

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 26-04-03 03:53

jah som rellom skriver skuloe det helst stå øverts til højre over alle kommentarerne så du selv kan vælge hvem der har hjulpet dig bedst hvis denne ikke forefindes selv om du er logget på systemet bør du kontakte kandu via mail som findes på forsiden ude til venstre.

held og lykke

Mvh

Solgaard

P.S hvis der er lidt stave/tastefejl skal du ikke tage dig af det da jeg lige er kommet hjem fra byen så undskyld hvis det virker for rodet..½1 .-9

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 26-04-03 03:54

HOV ...! sådan

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-04-03 08:05

Hvad var det vi talte /tastede om i går. Det er svært for os nye, men det kommer jo nok altsammen. Som sagt det der med ansigterne.

ibasa
Søren

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 10:14

Hej Bolette103

Velkommen til, håber du får det lige så sjovt her på kandu, som jeg har.

Hvis det ikke er dit eget spørgsmål, kan du jo heller ikke acceptere det.

Da dette er dit eget spgsm, er jeg sikker på at der øverst til højre ved hver kommentar, står accepter som svar.

Så klikker du på det over den kommentar som du vil acceptere, og så kommer du til et vindue hvor du skal give så mange stjerner, som du mener det er værd, og der kan du også komme med en yderligere kommentar til svaret, hvis du ønsker det.

Fortsat god weekend

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 18:02

hej Bolette103

Da du ikkke er kommet med nogle kommentarer til nogle af os der har svaret dig, ville det da være meget rart med en tilbagemelding om nogle af kommentarene har hjulpet dig lidt på vej, husk alle vil jo gerne hjælpe, men vil jo også gerne have respons igen, det er jo ikke envejskomunikation

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Bolette103

Dato : 27-04-03 13:58

Hej alle I, der har brugt ressourser på at besvare mit spørgsmål!
Jeg beklager meget min sene tilbagemelding på Jeres respons .
Dette forum- og brugen deraf er ganske nyt for mig og deri ligger årsagen til min manglende respons .
Håber at I ka´forstå det!?
Idet du Rellom var den første der gav mit et anvendeligt svar ( og gav anledning til at yderligere ? rejste sig her ("Kan du ikke lige lægge et link til tråden/spørgsmålet?"..), vil jeg efterfølgende acceptere din kommentar :-96.
Også tak til alle I andre der har kommenteret mit spørgsmål!

Godkendelse af svar
Fra : Bolette103

Dato : 27-04-03 14:11

Hej Rellom!
Mange tak for dit hurtige svar!
Dit forslag til mig om lige at lægge et link til tråden/spørgsmålet, har jeg endnu ikke forudsætninger til at efterkomme .
. Føler mig lidt som en
Tak for hjælpen og forhåbentlig på gen-mail fra Bolette103.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 14:17

Hej Bolette

Når du har åbnet dit spørgsmål, går du bare op i browserens adressefelt,
højreklikker og vælger "kopier".

Det sted, hvor du vil lægge linket, højreklikker du så igen og vælger "Sæt ind".
Så er den klaret.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Bolette103

Dato : 27-04-03 14:44

Hej Rellom

Tak for dit råd!
Har prøvet det, men, det vil ikke som jeg vil; når jeg højreklikker i browserens adressefelt åbnes et vindue med følgende muligheder: FORTRYD, KLIP, KOPIER, SÆT IND, SLET, og MARKER ALT. Det eneste felt der er fremhævet er feltet MARKER ALT!
Men det beror måske på, at mit ? er blevet besvaret?... Hvad ved jeg....
Noget andet er "det sted, hvor du vil lægge linket"; det STED; hvilket sted? Kategori, emne eller hyr? Jeg er mildt sagt forvirret ;o!
Du skal under alle omstændigheder have TAK for dine kommentarer !
Mvh. Bolette103.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 15:22

Det forstår jeg ikke. "Klip", "kopier" og "slet" burde være fremhævet - men ikke "Marker alt".
Er du sikker på, at det er i browserens adressefelt, du højreklikker?

Ang. "det sted hvor du vil lægge linket": Lad os sige, at du vil lægge et link til dette spørgsmål
i et andet spørgsmål - ligegyldigt hvilket. Så højreklikker du på http://www.kandu.dk/dk/spg/14364
i browserens adressefelt og vælger "kopier".
Derefter åbner du det spørgsmål, hvori du vil lægge linket, højreklikker igen og vælger "Sæt ind".

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 15:24

NB! "Sæt ind" er først fremhævet, når du har valgt "kopier". For indtil da har du jo slet ikke noget at sætte ind.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 15:33

Hvis det stadig ikke fungerer, så bare spørg igen.