/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julehilsen- og gave
Fra : Camillasmoster
Vist : 1681 gange
500 point
Dato : 24-12-09 00:29

Hejsa alle sammen!

Se her: http://peecee.dk/uploads/122009/God_jul_Kandu.jpg

Det bedste svar får de 500 flade point i julegave

Hanne

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 24-12-09 00:30

Tak og iligemåde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-09 00:33

dejligt billede jeg har gemt den tak i lige måde for hilsenen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-09 00:33

Hold da helt k***, hvor er du altså bare kreativ Camillasmosterhanneglad

Men er det ikke lidt gammeldaws med en blyant, eller er det moderne at bide i sådan en??

(skulle jo prøve at være morsom)

Kan du ha en rigtig god jul

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 24-12-09 00:37

Hæ,hæ
Hanne, den er s'gu skæg, og med mange små fine detaljer.
Blev i helt godt humør.
Også til dig.

Asbjørn2

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-12-09 00:56

sjovt med de skygger du har lagt på, specielt kan jeg godt lide at skyggerne på flag og flagstang vender hver sin vej
Har nu aldrig oplevet at et flag har lavet skygge på himlen før, meget kreativt

God jul til hele kandu.dk

kløjs nu ikke i risalamanden
Det sidste gælder specielt Eyvind

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-12-09 01:17

Eij hvor er det smukt....Selv en dobbeltprofil må da få dobbelt blødende hjerte, når dette stykke "moster-kreativit" trænger ind i deres indre.

Jeg ønsker osse dig en rigtig glædelig jul, og håber du vil fortsætte med dine smukke arbejder.

Knus fra
TOM

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-09 01:29

Citat
Knus fra
TOM
en tom knus jeg er sikker på at mosteren hellere vil have en rigtig bjørneknuser

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-12-09 01:33

Som en Labrador når nan kommer hjem..altid en hilsen i munden

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-12-09 01:39

Citat
altid en hilsen i munden

ja man ved jo bare ikke hvor den sidst har slikket sig

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 500 point
Dato : 24-12-09 02:47

åh hanne, du er bare så mere end kreativ på smukkeste vis.
min bedste julegave ville være en manglende dims - strikkedims -. nu kan jeg i stedet glæde mig over dine evner sammen med alle de andre.
juleknus
aase

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 24-12-09 05:29

Fornemt. Du er da kreativ på en kunstnerisk og morsom måde. Det kan jeg li´! Håber du får mange julegaver, som indeholder remedier til din kreativitet. PC programmer, flotte & anderledes tusser i smarte farver, spændende papir o.s.v, for du er ganske sikkert også en fantasifuld kunstner på andre felter end på din computer, kan jeg tænke, ikke sandt? Sådanne ting plejer jo at hænge sammen for kreative folk med kunst talent og humor. De har som reglen flere tangenter at udfolde sig på.
Godt gået!

DecemberRæv

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 24-12-09 07:46

Den kunst du laver er betydelig bedre end det viber73 kan lave, ser jeg, så her kan du lærer noget, viber!

HoHo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-12-09 10:00

Nøøøøj Moster, hvor er den flot.
og

Med hilsen fra alle profilerne.
Emesen
Emesen.
E.C
Eyvind.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-12-09 11:25

Hyggelig nisse og smukke hjerter og en snild måde at skrive sin hjemmesideadresse. God jul til dig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-12-09 11:54

til kandutter og kandisser siger du...hvad med kendisserne

Undskyld ...kunne ikke dy mig

Du ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
Ja det gør i da allesammen herinde .....også snydetampene.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-12-09 16:24

Hej Hanne

Flot .

Mvh Chris.
og

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-12-09 16:30

og der skulle selvfølgelig stå MAN og ikke nan *GG*

Og jeg hentyede til blyanten som nissen havde i munden..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-12-09 23:32

Mangorossa - ja, jeg tænkte også på om Perle havde fået sig en ven......

Exterminator - jeg har først fornylig fundet ud af, hvor jeg kan regulere skygge mv. Så alt skal have skygge

Nu venter jeg jo så bare på det gode/sjove/festlige indlæg

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 24-12-09 23:59

Citat
Nu venter jeg jo så bare på det gode/sjove/festlige indlæg

http://www.youtube.com/watch?v=zTvVMKBh0ME&feature=related

Den er måske her. Ikke fordi den har specielt med julen at gøre, men mere at den kan more både store og små, nu hvor så mange familier er samlet.

Hilsen Asbjørn2 og

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:13

God aften.

På melodien: "Jeg en gård osv...."

En fin natur, jeg have vil
der skal være hjerter til
flag og nisse
skal jeg huske
træer og sne
og mange buske
og fantasiens krydderi
pynter Hannes menageri

Mvh Chris

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-09 00:15

Cathcart, hvor er det smuk og poetisk..wow..du skal have de 500 point hvis jeg skulle bestemme.

Hanne, jamen Perle har skam fået en ven..en dansk/svensk gårdhund som hedder Captaijn Jack Sparrow

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:18
Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:18

Hej mangorossa

Tak for roserne .

Og til dig.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:23

Citat
Bare hold ud, så lyder det af noget
Endelig noget bogstaveligt "kattejammermusik", der er til at forstå og til at hygge sig over .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:28

Chris, jeg har fået den af en italiener, så vi må bærer over med ham... kors i hytten hvis de ikke er bedre vant

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:30

Nordsted, nu må du altså ikke glemme Pavarotti .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 00:33

Så er årets dyreste aften ovre for denne gang, og slankekuren er begyndt
http://peecee.dk/upload/view/212882 ja grin i bare men nu skal der vist spares

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:36

For hulen ove, du har skisme da godt nok udhungret det stakkels lille svin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:38

Ej for hevlede da o.v.n... kunne du ikke have købt nogle mindre gaver (altså pengemæssigt)

Dyremishandler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 00:43

Og så videre til mit nytårsønske: Jeg ville sætte meget stor pris på om andre brugere her i forum holdt op med at gætte på mulige navne og i stedet for bruge vores brugernavne undskyld til moster for dette indlæg som burde være unødvendig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:52

Må jeg så ikke skrive Camillasmosterhanneglad

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 00:52

Mit gave budget er allerede langt under gennemsnittet i DK, jeg hørte i radionen at hver dansker igennemsnit køber julegaver for 9.900 kr. der har jeg slet ikke råd til være med, husk på at det er tanken der tæller

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:53

Det er da så her: "o.v.n."

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:54

ehm....jeg har læst at gennemsnittet var 3.000 kr

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 00:54

Du må da skrive hvad du vil, jeg er ikke censor, men hvis jeg var så -----

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:54

Citat
Må jeg så ikke skrive Camillasmosterhanneglad
Åbenbart ikke .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:56

Nordsted, rettelse:
Citat
Åbenbart ikke
Åbenbart jow. Du må godt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 00:57

Jeg vil også hellere tro på det trykte end på det jeg hører, jeg kunne jo oggå huske forkert øhhhhh det her er vist sniksnak, kom nu med det morsomme og vittige, jeg ved at i godt kan

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 01:07

Citat
Det er da så her: "o.v.n."
Selv om det andet ikke er det rene gætværk og meget nemmere at skrive .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 01:07

Jeg hader at blive kommenderet med (jeg vil selv)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 01:22

Citat
jeg vil selv
så kom med en vits og det skal være NU

det er en ordre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-12-09 10:52

Citat
så kom med en vits og det skal være NU

Her søde o.v.n.
En vits.............sandvits
http://valueenglish.com/Unit-v01-cat_files/09_09_5---Sandwich_web.jpg

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-12-09 11:00

Okay. En Børne-jule-vits:

"-Tror du på Djævelen?"
"-Nej. Det er sikkert lissom med julemanden?...Det er bare far"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 11:23

Blondinen er ved at bage småkager... hendes veninde spørger: Hvorfor bager du egentlig ikke en dobbelt portion

Blondinen:Hallåååå ka' jeg måske få ovnen op på 440 grader??

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 11:45

Host, host - er dette en vits-tråd ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-12-09 11:52

Vitstråd?....Det udvikler det sig da vist meget til...

"-Peter. I går var der to kager på fadet. I dag er der kun éen. kan du forklare mig hvorfor?"
"-Ja mor..I nat var det mørkt, så jeg så ikke den anden"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 12:16

Chris, det er i kategorien - smalsnak -

Rigtig god bedring, det er da en grim hoste du har fået

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 13:22

Citat
Rigtig god bedring
Tak nordsted .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 13:32

Citat
Og så videre til mit nytårsønske: Jeg ville sætte meget stor pris på om andre brugere her i forum holdt op med at gætte på mulige navne og i stedet for bruge vores brugernavne undskyld til moster for dette indlæg som burde være unødvendig
Lige et PS til dette indlæg: Moster må så være: "Camillasmoster"! Ellers er Ove jo noget selvmodsigende .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-12-09 13:47

Charmetrolden:

"-Undskyld frøken. Må jeg ikke få Deres telefonnummer?"
"-Det står i telefonbogen"
"-Ja. Men hvad hedder De?"
"-Det står OSSE i telefonbogen"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 13:58

Undskyld til Camillasmoster for det sure opstød, men lige nu overvejer jeg at skrive en mail til teamet om de vil sende en advarsel eller blackliste Cathcard - Heller22 og måske andre profiler som fjolset gemmer sig under, profilens opfattelse af privatliv er under al kritik, kommer der en liste med alle brugeres navn og adresse lagt frem her i forum?
Jeg skal på julebesøg nu er måske dampet lidt af når jeg kommer igen, men lige nu er jeg ret oprørt.
Opfordring til alle: Blacklist ovennævnte profiler eller i risikerer at blive hængt ud med navn og adresse

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-09 14:27

Hold da op. I dag var det så koldt , at jeg så en Polak med fingrene i sine EGNE lommer!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-12-09 14:47

Citat
at jeg så en Polak med fingrene i sine EGNE lommer

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-12-09 15:22

"-Hvad gav du din kone i julegave i år?"
"-Joh. <<<<<<næste år får hun et par ørenringe"
"-Ja ja. Men i ÅR?"
"-Nåh. Der fik hun hullerne i ørene"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-12-09 16:27

Det er vist ikke den kreative side, der "plager" folket i disse, for vort lands så julede tider

Tråden kører også i morgen. så er det jo spændende, om der er nogen, der kan sætte lidt ord sammen - og endda få det til at rime.

Mens vi venter - på den famøse tekst, er det da dejligt at få et godt grin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 16:30

Øv altså Camillasmoster... du kunne da godt have startet med at skrive at det var en rimekonkurrence

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-09 16:35

Ja det havde jeg heller ikke lige fanget...faktisk synes jeg ikke det fremgår hvad det er vi skal?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-12-09 16:36

Jeg troede jo, at I selv kunne tænke.....

Mangorossa - den med polakken var bare super!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-09 16:46

Jamen du kan da ikke forlange at man selv skal tænke...altså helt ærligt

Ja jeg fik den af en veninde på mobilen..hulkede også af grin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 16:49

Jeg hylede også af grin da Flash77 skrev den her

http://www.kandu.dk/Spg143065.aspx

Den er go'

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 17:03

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Undskyld til Camillasmoster for det sure opstød, men lige nu overvejer jeg at skrive en mail til teamet om de vil sende en advarsel eller blackliste Cathcard - Heller22 og måske andre profiler som fjolset gemmer sig under, profilens opfattelse af privatliv er under al kritik, kommer der en liste med alle brugeres navn og adresse lagt frem her i forum?
Jeg skal på julebesøg nu er måske dampet lidt af når jeg kommer igen, men lige nu er jeg ret oprørt.
Opfordring til alle: Blacklist ovennævnte profiler eller i risikerer at blive hængt ud med navn og adresse
Her er vist noget o.v.n. har fået HELT forkert fat i . Jeg kender ingen, hverken med navn eller andet. Kun o.v.n. Og han har selv offentliggjort sin email og sit brugernavn o.v.n. på Kandu ved at skrive i Hannes-Menageris gæstebog. Det absolut eneste forkerte, som jeg åbenbart derefter har gjort galt, er, at jeg så driller o.v.n. ved at kalde ham Ove, hvilket da IKKE er at hænge o.v.n. ud med navn og adresse, og burde vel heller ikke berettige o.v.n. til at bede Kandu-teamet om at smide mig ud. O.v.n. kunne jo have undladt at skrive sin mail i den gæstebog, som alle andre end jeg også kan læse i.

Nemt er det altså ikke, for nogen gange er det ok med dril og andre gange er det sørme ikke.

Og jeg vil da sende min aller største UNDSKYLDNING til o.v.n., og forsikre ham om, at det dril ikke vil gentage sig og så håbe, at han vil falde lidt til ro igen og samtidig indse, at fejlen er hans egen, ved at han har "offentliggjort" sig selv i den gæstebog. Så hvem er lige "fjolset" her ?

Til slut også en undskyldning til dig Hanne for dette misbrug af din ellers så herlige tråd. Men jeg var jo nærmest tvunget til at komme med en forklaring .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 17:07

Citat
- og endda få det til at rime.
Mit lille digt rimer da meget rimeligt .

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 17:42

På Kandu her går det godt,
alle lever på et slot,
du må gøre hvad du vil,
men de andre de ser til.

Gør du noget helt forkert,
skal du ik´føl´dig genert,
det vil andre ta´sig af,
så javel, uha da da ...

Din adresser kommer på,
navn og nummer skal der stå,
for du var et rigtig kvaj,
vi skal kommer efter dig.
****
Det rimer måske ikke helt,
men selv et rim som halter kan sagtens gå til hjertet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 18:01

Chris, du blander tingene sammen, hvad du end må finde ud af, at private oplysninger omkring kandubrugere, så skal det ikke offentliggøres her på siden

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 18:02

*vi skal kommer efter dig*

vi skal komme efter dig

Det rimer lidt bedre.

Men det er naturligvis ikke godt med versefødderne alligevel !

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 18:09

Og det giver så Nordsted1 ret i profilen bag Heller22 og Cathcart er en ulv i fåreklæder, sleske - sleske - sleske efter accept og point, og så pludselig kommer uhyret frem, pas på den profil

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 18:14

Citat
at private oplysninger omkring kandubrugere
Det er sgu da ikke private oplysninger, når Hannes Menageri.dk har været her på Kandu, og gæstebogen så er offentlig tilgængelig for alle Kandu-brugere. Du kan da selv se efter .

Og hvor privat og krænkende er det dog, at skrive Ove i stedet for o.v.n.

Så træk lige vejret, flad dog ud og nyd julen. Jeg bruger da mit navn, Chris, Pia bruger sit navn, Hanne er ikke sur over, at vi bruger hendes navn osv.

Mvh Chris

PS! Du glemte at sige undskyld til Hanne for misbrug af hendes tråd. Så hvis der skal være mere bøvl om denne lille bitte biting, så opret en ny tråd, og vi kan fortsætte der .

Og Hanne, endnu engang undskyld. Men hvad hulen skal jeg stille op med de krakilere .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 18:20

Citat
Og det giver så Nordsted1 ret i profilen bag Heller22 og Cathcart er en ulv i fåreklæder, sleske - sleske - sleske efter accept og point, og så pludselig kommer uhyret frem, pas på den profil
Du har da vist fået lidt for mange bajere til den jule-tam-tam , for sikke da noget vrøvl. Og se lige hvor mange point jeg har samlet i denne måned . Og lav nu en ny tråd, hvis I har så hulens meget at brokke Jer over, i stedet for at blive ved med at få mig til at være med til at ødelægge Hannes tråd

Endnu engang undskyld til dig Hanne

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 18:34

Der er så skrevet en ny tråd: http://www.kandu.dk/tip20553.aspx men der kan du ikke selv blande dig - du er på den sorte liste

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 18:53

Ovn. Du glemte at skrive undskyld til Hanne for endnu et misbrug af hendes tråd. Og så lige dig, der en gang skældte mig huden fuld for at pjatte i andres tråde, fy . Og så skal det være Cathcart - ikke Cathcard .

Ak ja Hanne, tak for din tålmodighed. Du kan være vis på, at nu gider jeg ikke diskutere mere her. For det er som at slå i en dyne. Inten fornuft fiser ind hos modparten .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 18:57

Chris inden du går helt i selvsving, så se lige hvad Eyvind skriver til dig i din egen tråd, om private oplysninger/videregivelse af private oplysninger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 19:06

Der bor nok en bager i nærheden af Moster.

Camillas moster
Hun går og koster
I hele huset der har hun travlt

Yes - hvem fortsætter så.
Ps. der må gerne rettes i versefødderne.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 19:11

For hele hytten skal være ren nu
Så Hanne kan komme her på Kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-12-09 19:28

o.v.n.

Du skriver da bare en PM til "moster"

Hvis du ikke ønsker dine personlig oplysninger på hendes hjemmeside, så bed hende om at slette dine indlæg i hendes gæstebog.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 19:33

Tak det vil så gøre Cathcart har åbenbar endnu ikke fattet at han bryder persondata loven, og det bliver så mit sidste indlæg her i dette spørgsmål som er blevet total afsporet, håber i tilbageværende kan vende stemningen så der bliver julestemning igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 19:46

Camillasmoster underskriver sig her i dette forum som Hanne..........................og det må da gerne nævnes i dette forum.

Jeg har bl.a. i profilen emesen underskrevet mig som Eyvind........det må da også nævnes her på Kandu.

Det jeg har fortalt i det amerikanske forum NerdsandNerdettes - må ikke videregives her på kandu.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-12-09 22:03

..... jeg tror, vi her har været udsat for misforståelser i det skrevne.

Man kan jo ikke se hinanden eller høre tonefaldet. Kender ikke hinanden - ihvertfald de fleste gør ikke.

Skal vi ikke vende bogen om, så begynder vi forfra på side 1?

Jeg laver en ny tråd, og SÅ skal der jule, hygges, grines, digtes, synges, pruttes o.m.m.

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 22:27

Camillasmoster, du kan da godt prøve, at oprette en tråd mere, men jeg tror gassen er gået af ballonen for idag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 22:35

Jow - og så skal vi lave den sang.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 22:38

Ja, ja da. Spildt arbejde med mit fine digt, som det tog mit 3/4 time at komponere

Mvh Chris

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-12-09 00:23

December, december du kræver af mig
meget må jeg nå på min vej
ungerne plager, hvornår er det jul
mange dage du ligger i skjul

Du mørkets måned, jeg har dig dog kær
forventningens glæde lever lige her
så lang og så kort så fjern og så nær
hvad skulle vi gøre hvis ej du var her

Lysere tider du bringer til os
vinterens mørke og kulde til trods
vi fejrer dig med lys og hjerter
når du er borte det os smerter

Kom snart igen du dejlige jul
vi venter med glæden i skjul
vinter i Danmark intet ville være
foruden din varme og glæde at bære

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-12-09 00:25

Hej Pia.

Hvodden er melodien?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-12-09 00:49

Piaskov..... sikke et godt rim

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 26-12-09 09:58

Hej i Julestuen, camillasmoster.

Må jeg li´ spør ´...
Hvad er din definition af et godt svar på dit spørgsmål:
http://www.kandu.dk/Spg143222.aspx

Er det ros af dit billede?
Ros af din side?
Et godt digt?
En vittighed?

Ja, hvad skal der til for at få 500 SuperDuperPoints?

Jeg er ikke selv interesseret, da jeg meget snart bliver blokeret, læser jeg her:
http://www.kandu.dk/Spg143233.aspx

Forresten, hvor ved sevorino (eller hvad navnet nu var) det fra?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-12-09 10:35

Citat
Hvodden er melodien?

Der er ikke nogen...bare lige et digt

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 26-12-09 11:14

Du har talent, Pia-Poet !

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 26-12-09 11:15

Det er ikke helt ude i skoven ...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-12-09 11:21

Det er ikke Piaskov, der er forfatteren, men det bliver den da heldigvis ikke dårligere af

http://www.webhulen.dk/julenisserne/juledigte/dejlige-jul

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-12-09 13:46

Citat
Camillas moster
Hun går og koster
I hele huset der har hun travlt

Fortsættelse følger her :
hun bager kager
hun laver kort
for hende er det den rene sport

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-12-09 13:56

vers 2

Og juleaften
hun steger ænder
og gumpen på dem
til højre vender
hun gemmer mandlen i grøden godt
se gaven der er jo mægtig flot

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-12-09 15:30

Dér fik du mig, Aase..... Posten kommer med den dims, jeg ikke har fået sendt forlængst....

En dims til en strikkemaskine.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-12-09 15:58

nøiiii, hvor jeg glæder mig. og det er posten som kommer med den, minsandten. han er ikke at kimse af.
tak moster