/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hjernedødt internet spørgsmål 2
Fra : Kastop
Vist : 485 gange
25 point
Dato : 14-12-09 00:28

Glemte lige noget mere hjernedødt:

Men når jeg har set hele youtube videoen, så kan jeg vel bare spille den igen og igen indtil jeg slettet cookies og/eller midlertidige filer osv.?

Jeg har mobilt bredbånd fra 3. De har en grænse på 20GB pr. måned man kan bruge, inden de sætter hastigheden ned.
Hvis jeg så ser en video på youtube der fylder 1 GB, gælder det så som om jeg har downloadet 1GB?

Jeg spørger fordi jeg har lånt en andens forbindelse til at uploade videoen, så jeg ikke selv skulle bruge 1GB i upload på det. Så er det jo dumt at bruge 1GB på at se den bagefter i HD kval på youtube.

Så svarer det til at jeg downloader 1GB ved at se videoen?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-09 00:42

Ja hvis du kan finde filmen i Temporary Internet Files mappen og kopiere den ind i en gemme mappe, så kan du se den igen og igen, hvis du vil bruge Windows Media Player til at afspille den, så skal du hente nogle codecs så playeren kan læse filen.
Du kan også bruge YoutubeDownloader til at hente filmen, jeg ved faktisk ikke om det giver dobbelt download eller programmet henter filmen i Temp mappen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-09 00:44

Citat
Men når jeg har set hele youtube videoen, så kan jeg vel bare spille den igen og igen indtil jeg slettet cookies og/eller midlertidige filer osv.?
nej du skal kopiere filmen til en anden mappe først

Kommentar
Fra : Kastop

Dato : 14-12-09 01:13

Hej ovn.
Øv det var da latterligt. Jeg troede helt sikkert at når den røde streg nåede over til den anden side af videoen at den så var hentet. når man trykker på replay, så er den røde streg der jo stadigvæk der indikerer at videoen "er hentet".

Kan det ikke passe at når jeg trykker på replay, så downloader jeg den ikke igen, men hvis jeg ser en anden samg og kommer tilbage til den forrige, så skal den downloades igen, eller gemmes i en anden mappe som du snakker om.

??????????

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 14-12-09 01:15

Jeg snakker om hvis du lukker browseren, naturligvis kan du spille igen og igen så længe du holder browseren åben, men dagen efter - nej heller ikke selv om du har ladet være at tømme mappen

Godkendelse af svar
Fra : Kastop

Dato : 14-12-09 02:40

oki doki

Mange tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-09 11:30

Selv tak